English

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام خبر داد؛

آمادگی کامل جهت سوخت‌رسانی مطلوب در تعطیلات نوروز

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام از آمادگی کامل این منطقه جهت عرضه سوخت در جایگاه‌های استان برای ارائه خدمات مطلوب به هموطنان و مسافران نوروزی خبر داد.

آمادگی کامل جهت سوخت‌رسانی مطلوب در تعطیلات نوروز
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، پرویز ایدون مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام گفت: همچون سال‌های گذشته این منطقه با توجه به تعطیلات پایانی سال و آغاز سال نو، با هدف اجرای مطلوب و بهینه عملیات سوخت‌رسانی، ارتقاء سطح خدمات، کنترل کیفی و کمی عرضه سوخت و همچنین جلب رضایت هموطنان از سوخت‌گیری مطمئن، ضمن تشکیل تیم های بازرسی گلگشت نوروزی جهت بازدید از وضعیت جایگاه‌ها، آماده ارائه خدمات مطلوب به هموطنان و مسافران نوروزی است.

ایدون افزود: منطقه ایلام با دارا بودن 60 باب جایگاه عرضه بنزین، نفتگاز و سی ان جی آمادگی خدمت‌رسانی به میهمانان نوروزی را دارد که موقعیت مکانی و اطلاعات این جایگاه‌ها در اپلیکیشن پمپ بنزین یاب (سامانه باک) به آدرس baak.niopdc.irبروزرسانی شده است.

مدیر منطقه ایلام ضمن اشاره به تمهیدات اندیشیده شده جهت ذخیره سوخت در انبارهای نفت منطقه تصریح کرد: هیچ گونه کمبود خاصی جهت سوخت رسانی در سطح استان وجود ندارد و جلسه هماهنگی با مدیران شرکت های حمل و نقل، مالکین و متصدیان جایگاه ها به منظور تکریم میهمانان نوروزی در سطح منطقه و نواحی نیز تشکیل شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه