English

دبیر کانون کار آفرینان استان اصفهان :

تحولات اساسی در اقتصاد دنیا محصول تفکر کارآفرینان است

دبیر کانون کار آفرینان استان اصفهان اظهار داشت: تحولات و تغییرات اساسی در اقتصاد دنیا محصول تفکر کارآفرینان است.

تحولات اساسی در اقتصاد دنیا محصول تفکر کارآفرینان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، فرهاد رحیمی در نشست خبری هفته جهانی کارآفرینی دراصفهان در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه مهمترین اصل کار آفرینی نوآوری است، گفت: واژه کار آفرینی چند سالی است که در کشور در بورس و رونق است، ولی در بخش های حاکمیتی و  دولتی به این موضوع کمتر توجه شده است.

وی اضافه کرد: در کشور ما متأسفانه طی سال‌های گذشته به مقوله کار آفرینی پرداخته نشده است و این امر باعث بسیاری از فرصت سوزی‌ها در کشور شده است.

دبیر کانون کار آفرینان استان اصفهان با بیان اینکه بخش خصوصی در اقتصاد باید نقش بیشتری داشته باشد، ادامه داد: ضروری است که اقتصاد به بخش خصوصی واگذار شود و تحول و نوآوری در آن ایجاد شود و بخش دولتی به حوزه نظارتی بپردازد.

فرهاد رحیمی با اشاره باینکه مهمترین اصل کار آفرینی نوآوری است، گفت: کانون کار آفرینان استان اصفهان سعی کرده است این موضوع  مهم را به مسئولات استان منتقل کند.

وی افزود: طی چند دهه گذشته کارآفرینان تحولات زیادی را در دنیا ایجاد کردند، در دوران پاندمی کرونا اگر کار آفرینان فعال نمی‌شدند این بیماری تاثیرات منفی زیادی را در دنیا می گذاشت.

این مقام مسئول با بیان اینکه کارآفرینان همواره به دنبال اقدامات مثبت بودند، گفت: ویژگی های شخصیتی کارآفرین شامل چالش های ذهنی مثبت، توفیق طلبی وتمایل به ریسک و مخاطره و همچنین گرایش به خلاقیت و نوآوری می باشد کارآفرینان همواره در طول تاریخ به دنبال اقدامات مثبت بودند.

دبیر کانون کار آفرینان استان اصفهان در پایان برنامه های هفته جهانی کارآفرینی در اصفهان را اعلام کرد:

افتتاحیه هفته جهانی کار آفرینی امروز دوشنبه ۱۷ مهر با حضور وزیر کار در قالب وبینار ، برگزاری وبینار آموزشی تحت عنوان نوآوری در حوزه کار آفرین 18 مهرماه.

برگزاری  وبینار آموزشی تحت عنوان مدل‌های نوین تأمین مالی چهارشنبه ۱۹ آبان ، برگزاری  سمینار تحولات دیجیتال 20 آبان،  برگزاری نشست مشترکی با فعالین اجتماعی 21 آبان ، عملیات اجرایی کارخانه نوآوری اصفهان 22 آبان ماه، برگزاری  همایش مشارکت جوان در حوزه کار آفرینی 23 آبان ماه در اصفهان از دیگر برنامه های هفته جهانی کارآفرینی در اصفهان است.

IMG_20191118_005423-e1588113586144-300x259

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه