English

رییس انجمن صنایع همگن برق و الکترونیک استان اصفهان :

در حوزه صنعت برق کشور خدمات تخصصی بازاریابی انجام نشده است

رییس انجمن صنایع همگن برق و الکترونیک استان اصفهان بیان داشت: امروز کشور در حوزه صنعت برق و قطعات، خدمات تخصصی بازاریابی انجام نداده است و این یکی از چالش های صنعت برق محسوب می شود.

در حوزه صنعت برق کشور خدمات تخصصی بازاریابی انجام نشده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سید محسن پورسعید در نشست خبری بررسی چالش ها و فرصت های اشتغال وکارآفرینی در رشته مهندسی برق در جمع اصحاب رسانه گفت: صنعت برق از جمله صنایع مادر هر کشوری محسوب شده و صنعت برق کشور امروز به خودکفایی رسیده است.

وی با بیان اینکه امروز چالش بزرگ کشور خروج نیروهای متخصص از کشور است، افزود: جوانان مستعد ما پیشرفت خود را در آن سوی مرزها می بینند و این یکی از بزرگ‌ترین زیان ها در کشور است.

این مقام مسئول اضافه کرد: یکی دیگر از چالش های ما این است که متخصصین از کشور خارج می شوند در حالیکه برای ادامه کاربه آنها  نیازمند حضور جوانان هستیم، بنابراین جوانان باید به خودباوری برسند و اعتماد به نفس داشته باشند.

محسن پورسعید ادامه داد: قیمت گذاری و درآمد پایین مهندسان برق یکی دیگر از چالش ها و فرصت های اشتغال وکارآفرینی در رشته مهندسی برق است که این قشر  با وجود فعالیت در بازار، درآمد کافی کسب نمی کنند.

رییس انجمن صنایع همگن برق و الکترونیک استان اصفهان گفت: به دلیل عدم استاندارهای قوی در بخش صادرات موقعیت هایی که در زمینه صادرات برای صنعتگران ایجاد می شود تحت استاندارد خاصی قرار نمی گیرد و بعضا در این راه  به مشکل برمی خوردند در صورتیکه در این حوزه باید محصولات مطابق استاندارد مشخص و با کیفیت تولید گردد.

فرهادی

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه