English

مدیرکل بنیاد مسکن استان ایلام:

۱هزار ۵۴۸ واحد در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن روستایی در حال اجراست

مدیرکل بنیاد مسکن استان ایلام در تشریح اقدامات این بنیاد در دولت سیزدهم اظهار داشت: ۱هزار ۵۴۸ واحد در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن روستایی در حال اجراست.

۱هزار ۵۴۸ واحد در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن روستایی در حال اجراست
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، حبیب‌الله محبی مدیرکل بنیاد مسکن استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج ایلام به اقدامات این بنیاد در دولت سیزدهم در حوزه مسکن روستایی اشاره کرد و گفت: پرداخت مبلغ ۱هزار۴۰۹ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه در قالب طرح نهضت ملی مسکن روستایی ، متقاضیان حادثه دیده از حوادث غیر مترقبه و تکمیل واحد های نیمه کاره روستاییان به تعداد ۸هزار و۲۴۸ متقاضی از جمله اقدامات انجام شده است.

وی به پرداخت مبلغ ۴۵ میلیارد تومان کمک بلاعوض به اقشار کم درآمد روستایی، خسارت دیدگان از حوادث غیر مترقبه روستایی و شهری و متقاضیان مناطق محروم به تعداد نفر ۱هزار و۷۶۶ نفر اشاره کرد و افزود: در دولت سیزدهم ۵هزار و۴۶۰ تن سیمان رایگان به تعداد ۵۴۶ خانوار کم بضاعت روستایی و همچنین ۷۷۰ تن میلگرد رایگان به تعداد ۳۸۵ خانوار کم بضاعت روستایی تحویل داده شده است.

وی خاطر نشان کرد: همچنین ۱هزار ۵۴۸ واحد در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن روستایی در حال اجراست و بیمه رایگان ۲هزار و۴۰۰ واحد مسکن روستایی انجام شده است.

وی واحد های مقاوم سازی شده در دولت سیزدهم را ۵هزار۱۵۰ واحد اعلام کرد.

وی به اقدامات حوزه مسکن روستایی از ابتدای تاسیس این بنیاد اشاره کرد و گفت: پرداخت مبلغ ۱هزارو ۶۷۶ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه در قالب طرح نهضت ملی مسکن روستایی ، متقاضیان حادثه دیده از حوادث غیر مترقبه و تکمیل واحد های نیمه کاره روستاییان به تعداد ۳۸هزارو ۹۶۱ متقاضی، پرداخت مبلغ ۲۵۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض به اقشار کم درآمد روستایی ،خسارت دیدگان از حوادث غیر مترقبه روستایی و شهری و متقاضیان مناطق محروم به تعداد نفر ۸۲هزارو ۱۸۳ نفر از جمله اقدامات انجام شده توسط این بنیاد است.

وی به تحویل ۳۱هزارو ۲۰۴ تن سیمان رایگان به تعداد ۳ هزارو ۴۷۸خانوار کم بضاعت روستایی اشاره کرد و افزود: همچنین ۷۷۰ تن میلگرد رایگان به تعداد ۳۸۵ خانوار کم بضاعت روستایی تا کنون تحویل داده شده است.

وی به واحد های در حال اجرا طرح نهضت ملی مسکن روستایی اشاره کرد و گفت 1هزارو548 واحد در حال اجراست و همچنین بیمه رایگان ۲هزارو ۴۰۰ واحد مسکن روستایی انجام شده است.

محبی تعداد واحد های مقاوم سازی شده از ابتدای تاسیس این بنیاد را ۳۵هزارو۷۴۸ واحد اعلام کرد و گفت: ابن تعداد شامل ۲۷هزارو ۵۴۵ واحد روستایی و ۸هزارو ۲۰۳ واحد شهری است.

وی در پایان با بیان اینکه شاخص واحد های مقاوم سازی شده روستایی در سطح استان 63 درصد است گفت: این رقم در سطح کشور ۵۳ درصد است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه