English

سفر به کیش و اقامت در بهترین هتل های لوکس کیش

شما در سفر به کیش متناسب با بودجه‌ای که درنظر گرفته‌اید، می‌توانید اقامتگاهی مناسب رزرو کنید. اگر با مشکل کمبود بودجه مواجه نیستید، حتما هتل های لوکس کیش را برای اقامت انتخاب کنید. این هتل‌ها امکانات و خدماتی مختلف به شما ارائه می‌دهند و فضایی لوکس را برای اقامت‌تان فراهم کرده‌اند.

سفر به کیش و اقامت در بهترین هتل های لوکس کیش

به گزارش خبرگزاری موج، در جزیره گردشگری کیش جاذبه‌های گردشگری زیادی برای سلیقه‌های مختلف وجود دارد؛ از آثار تاریخی گرفته تا تفریحات آبی. ایرانی‌های زیادی سفر به این جزیره را به‌عنوان برنامه تعطیلات خود انتخاب می‌کنند. معمولا سفر به کیش به بودجه بالایی نیاز دارد. پاییز بهترین زمان برای سفر به جزیره کیش و گردش میان جاذبه‌های گردشگری آن است. اگر اوایل این فصل را برای سفر به کیش انتخاب کنید، امکان تجربه تفریحات آبی آن را در فضایی مناسب خواهید داشت.

شما در سفر به کیش متناسب با بودجه‌ای که درنظر گرفته‌اید، می‌توانید اقامتگاهی مناسب رزرو کنید. اگر با مشکل کمبود بودجه مواجه نیستید، حتما هتل های لوکس کیش را برای اقامت انتخاب کنید. این هتل‌ها امکانات و خدماتی مختلف به شما ارائه می‌دهند و فضایی لوکس را برای اقامت‌تان فراهم کرده‌اند.

رزرو هتل آنلاین در : https://www.alibaba.ir/hotel

هتل مارینا کیش

در این هتل پنج ستاره به امکانات و خدمات مختلفی دسترسی خواهید داشت. در مجموعه آبی هتل مارینا کیش یکی از هتل های محبوب از استخر، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، خدمات ماساژ و اسپا استفاده کنید. مهارت‌های خود را در زمین تنیس این هتل به چالش بکشید. اگر می‌خواهید بدن‌تان روی فرم بماند، سری به سالن ورزشی هتل مارینا پارک کیش بزنید و از به‌روزترین دستگاه‌ها استفاده کنید. بسیاری از افراد عاشق بازی‌های ویدیویی هستند، درصورتی‌که شما هم به این بازی‌ها علاقه دارید، اتاق بازی مارینا پارک را ازدست ندهید!

برای سرو میان‌وعده‌ای خوشمزه، به کافی‌شاپ این هتل بروید. در رستوران لوتوس، واقع‌در طبقه اول، طعم بهترین غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی، گیاهی، فست‌فود و... را بچشید. انواع دمنوش و چای در چای‌خانه هتل مارینا پارک کیش تهیه می‌شود. اگر می‌خواهید سوغاتی بخرید یا به جایی برای تهیه لوازم موردنیاز احتیاج دارید، از فروشگاه هتل استفاده کنید؛ البته بهتر است برای خرید سوغاتی به بازارهای محلی سر بزنید.

هتل های لوکس کیش

در سفر شخصی به این جزیره جنوبی، بلیت ورودی جاهای دیدنی کیش را با تخفیف بالا از بخش پذیرش مارینا پارک بخرید. با ثبت‌نام در تورهای گردش در کیش، از همه جاذبه‌های گردشگری این شهر دیدن کنید. در هریک از اتاق‌های هتل پنج مارینا پارک کیش امکانات مختلفی درنظر گرفته شده تا شما هیج کمبودی احساس نکنید. ازجمله این امکانات می‌توان به مینی‌بار، یخچال، تلویزیون، آباژور، تخت باکیفیت، مبلمان، خدمات نظافت اتاق، روم‌سرویس، تهویه مناسب، سرمایش و گرمایش استاندارد و... اشاره کرد.

هتل ترنج کیش

هتل ترنج، یکی از هتل‌های پنج ستاره کیش است که در شمال غربی جزیره قرار دارد. طراحی منحصربه‌فرد این هتل باعث شده در سطح کشور بسیار مشهور شود. هتل ترنج در دو بخش ساحلی و روی آب ساخته شده است. بعضی از اتاق‌های این هتل در ساحل و برخی دیگر روی آب احداث شده‌اند. درمجموع حدود 100 واحد اقامتی در هتل ترنج کیش فعالیت می‌کند. با خرید تور کیش هتل ترنج فقط در چند دقیقه برای تعطیلات خود برنامه بریزید.

آنچه باعث شده مسافران در این هتل پنج ستاره اقامتی رویایی را تجربه کنند، اتاق‌های روی آب هتل ترنج هستند. در این واحدهای اقامتی بخشی از کف اتاق، با شیشه کار شده است. شما می‌توانید بخشی از زندگی زیر آب را از واحد اقامتی خود ببینید. همچنین هریک از این اتاق‌ها بالکنی اختصاصی دارند؛ از این بالکن نمایی شگفت‌انگیز از دریای خلیج‌فارس را خواهید دید. شاید این هتل به حریم دریا وارد شده باشد، اما معماران و مهندسان همه تلاش خود را به‌کار گرفته‌اند تا آسیبی به محیط‌زیست وارد نکنند.

اتاق دو تخته رو به ترنج هافبرد، سوئیت دو نفره رویال رو به ترنج هافبرد، سوئیت دو نفره رویال رو به دریا هافبرد، اتاق دو تخته رو به دریا هافبرد، اتاق دو تخته رو به غروب هافبرد، سوئیت دو نفره رویال رو به غروب هافبرد و سوئیت چهار نفره امپریال از اتاق‌های هتل ترنج کیش هستند.

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش قدیمی‌ترین هتل جزیره است؛ این هتل را سال 54 در میدان ساحل ساخته‌اند. البته در این مدت چندین بار قسمت‌های مختلف آن را بازسازی کرده‌اند. اگر با ماشین شخصی به کیش نمی‌روید، از هتل شایان ماشینی کرایه کنید تا با مشکل حمل‌ونقل در سطح جزیره مواجه نشوید. در این هتل انواع ماشین‌های لوکس برای اجاره به مسافران فراهم شده است. استفاده از پارکینگ هتل شایان برای همه مسافران رایگان خواهد بود.

هتل های لوکس کیش

هتل ایران کیش

برای اقامت در هتل ایران کیش باید خودتان را به میدان امیرکبیر، بلوار خلیج‌فارس برسانید. هتل ایران نسبت به سایر هتل‌های پنج ستاره کیش قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه‌تری دارد. این هتل از بیمارستان و فرودگاه بین‌المللی کیش فقط 10 دقیقه دورتر است. در این هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی به‌شکل رایگان ارائه می‌شود؛ بنابراین نباید نگران حمل‌ونقل در این مسیر باشید. اگر ماشین شخصی خود را به کیش نیاورده‌اید، از تاکسی‌سرویس‌های هتل ایران کیش استفاده کنید. خطوط اتوبوسرانی کیش با سرعت بسیار پایینی میان ایستگاه‌ها در رفت‌وآمد هستند؛ استفاده از این روش حمل‌ونقل زمان زیادی از شما می‌گیرد.

هتل پارمیس کیش

هرچند نام هتل پارمیس کیش برای بعضی افراد آشنا نیست؛ اما این هتل پنج ستاره از سال 86 فعالیت خود را در حوزه هتل‌داری آغاز کرده است. هتل پارمیس کیش را در 168 اتاق و سوئیت و در هفت طبقه ساخته‌اند. فضای سبز و باغ، اتاق‌های کنفرانس، سالن اجتماعات، امکان کرایه ماشین، تاکسی‌سرویس، پارکینگ و... نمونه‌هایی از امکانات و خدمات این هتل پنج ستاره هستند.

رستوران هتل پارمیس کیش انواع غذاهای ایرانی، فست‌فودی، گیاهی، فرنگی و... را سرو می‌کند. برای چشیدن طعم غذاهای محلی جزیره می‌توانید به رستوران‌های اطراف هتل پتج ستاره پارمیس مانند رستوران فودسان سر بزنید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه