English

مهدی دوستی تاکید کرد؛

هماهنگی با سرزمین اصلی لازمه موفقیت مدیریتی در مناطق آزاد قشم و کیش

استاندار هرمزگان بر انسجام و هماهنگی مناطق آزاد قشم و کیش با سرزمین اصلی تاکید کرد و آن را لازمه موفقیت مدیریتی در این جزیره ها دانست.

هماهنگی با سرزمین اصلی لازمه موفقیت مدیریتی در مناطق آزاد قشم و کیش

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سعید محمد مشاور رییس جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی کشور در ساعات صبح امروز شنبه (22 آبان ماه) وارد بندرعباس شد و مورد استقبال مهدی دوستی استاندار هرمزگان قرار گرفت.

در ادامه این سفر، استاندار هرمزگان در نشست با سعید محمد، بر انسجام و هماهنگی مناطق آزاد قشم و کیش با سرزمین اصلی تاکید کرد و آن را لازمه موفقیت مدیریتی در این جزیره ها برشمرد.

مهدی دوستی در این نشست در خصوص مسایل مختلف مناطق آزاد هرمزگان گفت و گو کرد و با اشاره به ظرفیت های موجود قشم اذعان داشت: انجام برنامه توسعه ای مناطق آزاد استان با همدلی، همراهی و انسجام امکان‌پذیر است و مردم از این وحدت و توجه به جامعه محلی منتفع می شوند.

وی بر اصل رونق اقتصادی و تجاری در سرزمین اصلی تاکید کرد و بیان داشت: مناطق آزاد باید در جهت سرمایه‌گذاری، صادرات، تولید، وارد کردن فناوری‌های نوین فعالیت و هم افزایی بین مسوولان و دستگاه‌های اجرایی در منطقه آزاد ایجاد کنند تا برنامه های مشترک عملیاتی شود.

طبق این گزارش؛ دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی کشور قرار است در این سفر، افشار فتح الهی را به عنوان مدیرعامل جدید منطقه آزاد قشم و رضا نوایی لواسانی به عنوان مدیرعامل جدید منطقه آزاد کیش معرفی کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه