English

در راستای اجرای دستور رییس قوه قضاییه؛

قضات بومی در کردستان جذب می شوند

رئیس کل دادگستری کردستان گفت: در پی دستور رئیس قوه قضاییه برای جذب قضات بومی در استان کردستان، آزمون روانشناختی جذب عمومی قضاوت استان های غرب کشور برگزار شد.

قضات بومی در کردستان جذب می شوند

، حجت الاسلام سیدحسین حسینی گفت: در پی سفر ریاست قوه قضاییه در اردیبهشت ماه سال جاری به استان کردستان و دستور وی مبنی بر رفع مشکل کمبود کادر قضایی استان کردستان با پیگیری های مکرر دادگستری استان این آزمون در استان کردستان برگزار شد.

وی اظهار کرد: این آزمون با حضور شرکت کنندگانی از استان های کردستان، کرمانشاه، همدان، ایلام، آذربایجان غربی و لرستان برگزار شد.

رئیس کل دادگستری کردستان افزود: بر اساس اعلام قبلی، آزمون روانشناختی جذب عمومی قضاوت برخی از استان های غرب کشور در سنندج، در دانشگاه کردستان و با رقابت ۴۸۰ داوطلب برای تصدی منصب قضا برگزار شد و نتایج این آزمون طبق اعلام معاونت منابع انسانی قوه قضاییه، متعاقبا اعلام خواهد شد و پس از آن از داوطلبانی که در آزمون تستی حضور یافتند برای شرکت در مصاحبه، و اختبار دعوت به عمل می آید.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه پذیرفته شدگان پس از این مرحله در مصاحبه و اختبار شرکت می کنند، ادامه داد: پذیرفته شدگان پس از قبولی و معرفی به گزینش جهت طی مراحل گزینش معرفی خواهند شد و در خاتمه قبول شدگان برای شرکت در دوره های آموزشی و کار آموزی جهت خدمت در قوه قضاییه دعوت می شوند.

گفتنی است پذیرفته شدگانی که متعهد به خدمت ۱۵ ساله در استان کردستان باشند اقدامات لازم جهت جذب و به کارگیری آنها در دادگستری استان کردستان در اسرع وقت به عمل خواهد آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه