English

رئیس کل دادگستری استان کردستان:

حکم محکومیت برای ۳۰ نفر از مدیران و شهرداران کردستانی صادر شد

رئیس کل دادگستری کردستان از صدور حکم محکومیت ۳۰ نفر از مدیران، شهرداران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان طی یکسال اخیر خبر داد.

 حکم محکومیت برای ۳۰ نفر از مدیران و شهرداران کردستانی صادر شد

به گزارش خبرگزاری موج کردستان؛ حجت الاسلام و المسلمین سید حسین روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران از محکومیت قطعی ۳۰ نفر از مدیران، شهرداران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی سطح استان، متعاقب بررسی گزارش‌های بازرسی کل استان کردستان در دادگستری استان در مبارزه قاطع با فساد در دستگاه‌های اجرایی و اعلام جرم علیه خاطیان خبر داد.

وی تدلیس در معاملات دولتی، اهمال و کوتاهی در انجام وظایف منجر به تضییع اموال دولتی، جعل و استفاده از سند مجعول، تصرف غیرقانونی در وجوه و اموال دولتی، اختلاس، ارتشا و گزارش خلاف واقع را از مهم‌ترین عناوین جرایم ارتکابی این افراد متخلف برشمرد.

رئیس کل دادگستری کردستان خاطر نشان کرد: در جریان این رسیدگی‌ها، برای تعداد ۱۳ نفر مدیر و شهردار، یک نفر معاون، ۱۳ کارمند، ۳ نفر کارشناس رسمی و یک نفر شخص حقیقی مرتبط با این جرایم، آرای محکومیتی از قبیل حبس، جزای نقدی، انفصال موقت، شلاق و رد مال صادر شده است.

رئیس شورای قضائی استان در پایان با بیان اینکه مجموعه قضائی استان در برخورد با فساد، هیچ خط قرمز و ملاحظه‌ای ندارد؛ از اهتمام بیش از پیش دستگاه قضا در استان جهت امید بخشی و ارتقای اعتماد عمومی، قطع دست مفسدان و صیانت از بیت المال و احیای حقوق عامه خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه