English

امام جمعه مسجد قبای شهرستان مریوان؛

یورش وحشیانه رژیم صهیونیستی به مساجد و منازل در فلسطین اشغالی را محکوم کرد

امام جمعه مسجد قبای شهرستان مریوان، در پی یورش وحشیانه رژیم صهیونیستی به مساجد و منازل در فلسطین اشغالی را محکوم کرد.

یورش وحشیانه رژیم صهیونیستی به مساجد و منازل در فلسطین اشغالی را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری موج کردستان؛ ماموستا امجد محمودی، امام جمعه مسجد قبای شهرستان مریوان، در گفت‌وگو با خبرنگار ما، در پی یورش وحشیانه رژیم صهیونیستی به مساجد و منازل در فلسطین اشغالی را محکوم و اظهار کرد: بی شک مسجدالاقصی قلب امت اسلامی است، رهیر کبیر انقلاب آخرین روز ماه رمضان را به نام روز فلسطین نام گذاری کرد که اهمیت این موضوع را می رساند و از تاسیس این حکومت جعلی و فاقد اعتبار دولتی با حمایت های استکبار جهانی تا به امروز برای بی حرمتی به مسجد الاقصی و اماکن مقدس و تخریب منازل و کشتار زنان و کودکان از هیچ تلاشی برای نابودی ملت فلسطین دریغ نکرده است.

وی افزود: با توجه به کنگره عظیم حج در روز عرفه در صحرای عرفات و حضور اکثریت ملت های مسلمان از تمامی کشورها می طلبد که سران و حج گزاران این حرکات نا بخردانه رژیم اسرائیل را محکوم و خواهان قطع ارتباط در همه زمینه های سیاسی و اقتصادی با این رژیم باشند.

 امام جمعه مسجد قبای شهرستان مریوان، بیان کرد: وعده خداوند برای نابودی دشمنان اسلام و منافقان کوردل حتمی است چرا که در وعده خداوند تخلفی نیست.

ماموستا محمودی خاطرنشان کرد: اکنون از مدعیان حقوق بشر در همه مجامع غربی و حامیان آنان می‌پرسیم کجائید چرا از این ملت مظلوم دفاع نمی‌کنید؟ چرا به این رژیم دست ساخته آمریکا حمایت و روابطه برقرار می‌کنید در حالیکه شعار آزادی و حقوق بشر سر می دهید؟ بی شک مسئولیت کودک کشی و تخریب منازل مردم مظلوم فلسطین اشغالی متوجه خود اسرائیل و حامیان این رژیم خواهد بود.

وی ضمن محکوم کردن این عمل از همه علمای اسلامی خواهان محکومیت این جنایت شد و آرزوی پیروزی جبهه مقاومت بر این رژیم جعلی را از خداوند مسئلت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه