English

استاندار فارس:

برنامه‌ریزی‌ها بر اساس اولویت‌بندی مشکلات مردم و جامعه باشد

استاندار فارس گفت: روابط عمومی‌ها می‌توانند مشکلات واقعی مردم را به مدیران منتقل کنند تا برنامه‌ریزی‌ها بر اساس اولویت‌بندی اصلی مردم و جامعه باشد.

برنامه‌ریزی‌ها بر اساس اولویت‌بندی مشکلات مردم و جامعه باشد
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، محمدهادی ایمانیه سه‌شنبه در نشست تخصصی «روابط عمومی پویا زمینه‌ساز انتخابات مطلوب» ضمن اشاره به شهادت سید رضی موسوی در سوریه و تبریک و تسلیت این رویداد، گفت: وظایف روابط عمومی‌ها در انتخابات پیش رو جدی و تاثیرگذار است و می‌تواند بسیاری از توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کند.

وی به سخنان اخیر رهبر انقلاب در خصوص اهمیت انتخابات اشاره کرد و گفت: اصول اصلی آیین نامه اجرایی دولت کنونی بیانات رهبری است.

استاندار فارس با اشاره به نقش روابط عمومی‌ها در این عرصه اظهار کرد: روابط عمومی‌ها می‌توانند مشکلات واقعی مردم را به مدیران منتقل کنند تا برنامه‌ریزی‌ها بر اساس اولویت‌بندی اصلی مردم و جامعه باشد.

وی نقش روابط عمومی ها را در تعیین اولویت های اجرایی مهم دانست و افزود: با بیان هنرمندانه امیدآفرینی واقعی و خبرهای خوب به مردم منتقل شود.

ایمانیه تاکید کرد: شبکه سازی روابط عمومی‌ها امر مهمی است که باید به آن توجه شود.

وی گفت: با بیان اینکه هر خبر خوب و امیدبخش باید سریعا به کارکنان دستگاه و مردم منتقل شود.

استاندار فارس در پایان افزود: انتخابات خبرگان رهبری نباید مورد بی توجهی قرار گیرد، این ساختار جایگاه برجسته‌ای دارد و شرح وظایف در قانون آمده و این نهاد در مقطع تاریخی نقش خود را به زیبایی ایفا کرده و ادامه حیات جمهوری اسلامی به این تصمیم تاریخی بعد از رحلت امام خمینی (ره) وابسته شد و به همین دلیل جایگاه خبرگان رهبری بسیار بالا و مهم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه