English

استاندار:

تشکیل شورای مهارت آموزی در فارس/ هنرستان ها به ورودی دانشگاه های هنر تبدیل شوند

استاندار فارس، با اشاره به نقش هنرستان های فنی و حرفه‌ای در انتقال مهارت به دانش آموزان و لزوم توجه بیشتر به فعالیت آنها گفت: به منظور تقویت و توسعه حوزه فنی و حرفه‌ای استان پیشنهاد می شود که شورای فنی حرفه‌ای و مهارت آموزی در استان تشکیل شود.

تشکیل شورای مهارت آموزی در فارس/ هنرستان ها به ورودی دانشگاه های هنر تبدیل شوند
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، محمد هادی ایمانیه، در کارگروه توسعه آموزش های فنی و حرفه‌ای فارس که با حضور معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرروش در شیراز برگزار شد افزود: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، معاون سیاسی استانداری، مدیرکل آموزش و پرورش، مدیر کل فنی و حرفه‌ای، مدیر کل صمت، رئیس سازمان جهاد کشاورزی، مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی، دانشگاه فنی و حرفه‌ای، دانشگاه علمی و کاربردی، مجمع خیرین مدرسه ساز و سازمان نوسازی مدارس نیز در این شورا عضویت داشته باشند.

وی گفت: این شورا پس از تشکیل و ظرف مدت ۲ ماه اقدام به تنظیم یک سند توسعه حوزه فنی و حرفه ای استان کرده و به مسائل و تجهیزات سخت افزاری مورد نیاز مرکز استان و سایر شهرستان ها اشاره کنند.

استاندار فارس، بر لزوم توجه به هنرهای زیبا نیز تاکید کرد و گفت: هنرستان ها باید به ورودی های دانشگاه های هنر تبدیل شوند به نحوی که هنر اسلامی ایرانی و نه هنر غربی را ترویج کنند.

ایمانیه افزود: می کوشیم که ایجاد و راه اندازی چهار هنرستان برای چهار منطقه شیراز، یک هنرستان برای مرودشت و یک هنرستان برای شهر صدرا را به مصوبات سفر دوم رئیس جمهور به استان فارس اضافه کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه