English

رییس ستاد انتخابات استان فارس:

روابط عمومی ها با پرهیز از بزرگ نمایی در عرصه اطلاع رسانی مجاهدت کنند

رییس ستاد انتخابات فارس گفت: روابط عمومی ها در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارند و باید با پرهیز از بزرگنمایی در عرصه اطلاع رسانی مجاهدت بیشتری کنند.

روابط عمومی ها با پرهیز از بزرگ نمایی در عرصه اطلاع رسانی مجاهدت کنند
به گزارش خبرگزاری موج فارس

به نقل از استانداری فارس، اسماعیل قزل سفلی در نشست تخصصی "روابط عمومی پویا زمینه ساز انتخابات مطلوب" با تبیین انتظارات از شبکه روابط عمومی ها و تشریح مولفه های چهارگانه انتخابات، اظهار داشت: ساختار روابط عمومی ها قدمتی نزدیک به یک سده دارد و برپایه پشتوانه های علمی، فنی و هنری آیینه تمام نمایی از مجموعه را به نمایش می گذارند.

او با تقدیر از عملکرد روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس در حوزه اطلاع رسانی و جهاد تبیین بیان داشت: مردم عملکرد دستگاه های اجرایی را بر پایه تلاش روابط عمومی ها ارزیابی می کنند و ازاین اقشار زحمتکش به عنوان سفیران  آگاهی بخشی، پیشرفت و تعامل یاد می شود.

وی خواستار خروج روابط عمومی ها از چارچوب تفکرات حداقلی شد و بیان داشت: از روابط عمومی ها انتظار است در سیاستگذاری ها و تصمیم سازی ها بر پایه تحلیل های منسجم سهیم شوند و پل ارتباطی موثری را میان جامعه و دستگاه ها ایجاد کنند.

معاون استاندار فارس بیان داشت: لازمه عصر ارتباطات برخورداری از روابط عمومی های حداکثری و پویا است که موتور محرک و پیشران سازمان باشند و در چارچوب گفته های امامین انقلاب اسلامی و شعارهای دولت مردمی سیزدهم به امیدآفرینی بپردازد.

وی خواستار باورمندی شعار «ایران قوی» از سوی روابط عمومی ها و رسانه ها و تبیین آن در جامعه شد و اظهار داشت: انتخابات بزرگترین و مهمترین رویداد سیاسی کشور است و روابط عمومی ها با همراهی رسانه ها مهمترین نقش را در راستای ارتقا مشارکت حداکثری بر عهده  دارند.

قزل سفلی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به پیشینه هفت هزار ساله تمدنی کشور، گفت: دشمنان از پیشرفتی که به دست جوانان برومند ایرانی حاصل شده هراس دارند و برای ایجاد خلل در این فرآیند از هیچ دسیسه ای فروگذار نیستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس از غرب آسیا به عنوان منطقه ای استراتژیک و راهبردی در جهان یاد کرد و افزود: ایران اسلامی الگویی فاخر به جهان ارایه کرده است که بدون ارایه امتیاز به قدرت های جهانی هم می توان به پیشرفت و بالدگی رسید.

او با تاکید بر این موضوع که اطلاع رسانی روابط عمومی ها بر پایه منطق و حقایق و با پرهیز از بزرگنمایی ارایه شود، عنوان کرد: امروز با چاش هایی در افکار عمومی روبرو هستیم که برای غلبه بر آنها و بیان حقایق به بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی از سوی روابط عمومی ها نیاز دارند.

وی با اشاره به مقتضیات در عصر جدید جهانی اشاره کرد و بیان داشت: گفتگو با مردم امیدآفرین است و زمینه ساز زوال ناامیدی در بطن جامعه می شود.

معاون استاندار فارس عنوان کرد: یکی از رسالت های روابط عمومی ها رصد نارضایتی های عمومی است که این امر ریشه در عدم تبیین دستاوردهای نظام دارد.

قزل سفلی در بخش پایانی سخنانش با اشاره به این موضوع که نقش روابط عمومی ها در حوزه بسترسازی برای رشد مشارکت های سیاسی ارزنده است، خاطرنشان کرد: در استان پهناور فارس شاهد خدمات پرفروغی از سوی دولت در حوزه های مختلف هستیم که رسانه ها بخشی از آن را انعکاس داده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه