English

یک مسئول در استانداری‌ فارس؛

برگزاری همایش یک روزه تخصصی انتخابات در شیراز/ بیش از ۲۰ همایش منطقه‌ای با محوریت آموزشی در استان برگزار خواهد شد

مدیر کل سیاسی،انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس گفت: همایشی یک روزه با حضور ۱۹۰ نفر از مسئولین و عوامل اصلی اجرایی انتخابات استان در شیراز با حضور کارشناسان اداره کل انتخابات وزارت کشور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمد رضایی با بیان این خبر عنوان کرد: در این همایش که در سالن اجتماعات حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شده بود موضوعات مختلف تخصصی مربوط به فرایند انتخابات در مراحل مختلف، بررسی قانون اصلاحی جدید انتخابات، راهکارهای تحقق راهبرد چهارگانه رهبر معظم انقلاب توسط سخنرانان و اساتید دوره مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دبیر ستاد انتخابات استان در ادامه گفت: حضور استاندار و معاون سیاسی امنیتی در این همایش و تاکید بر موضوعات آموزشی در این زمینه موید نگاه جدی مسوولان استان به اجرای دقیق راهبرد چهارگانه رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات اسفندماه امسال است.

رضایی با اشاره به منطقه ای بودن این همایش، خاطرنشان کرد: بیش از ۲۰ همایش منطقه ای متشکل از چند شهرستان با موضوعات آموزشی ویژه شهرستانها در ماه های پیش رو برگزار خواهد شد که در این زمینه برنامه ریزی های لازم به دستور معاون محترم سیاسی امنیتی و توسط اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری انجام شده است.

دبیر ستاد انتخابات در ادامه با اشاره به ترکیب حاضرین در این همایش گفت: فرمانداران، بخشداران، کارشناسان انتخابات فرمانداری ها، مربیان اموزشی انتخابات استانی، اساتید اداره کل انتخابات وزارت کشور و ستاد انتخابات استان برگزار شد و مباحث به صورت کارگاهی مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دبیر ستاد انتخابات استان در پایان گفت: انتخابات در نظام اسلامی مظهر مردم سالاری دینی، اقتدار ملی و بصیرت ملت در شکست نقشه‌های دشمنان این ملت است به همین دلیل رهبر معظم انقلاب فرمودند «هرکس به منافع ملی و ایران علاقمند است، برای ترویج ایمان و امید تلاش کند »؛ لذا امروز ماموریت مشترک همه ی ما تقویت ایمان و امید در جامعه است که نتیجه آن پیشرفت کشور، فتح قله های عزت و افتخار و حضور حماسی ملت حماسه ساز ایران اسلامی در انتخابات آینده خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه