English

معاون استانداری فارس:

مردم گرایی، مهمترین صفت بارز دولت سیزدهم است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: مهمترین صفت بارز و مشخص دولت سیزدهم ، مردم گرایی و ارتباط با مردم است.

مردم گرایی، مهمترین صفت بارز دولت سیزدهم است
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، اسماعیل قزل سفلی در جمع فرمانداران استان در شیراز افزود: دولت سیزدهم دولتی در میدان است و با گروه‌های مختلف مردم ارتباط برقرار می‌کند و به سوالات مردم پاسخ می دهد.

 وی ادامه داد: در چند ماه اخیر که توفیق خدمت در این سنگر را پیدا کردیم آنچه که احساس می کنم در این استان و همچنین کشور کمتر به آن توجه شده از سوی دولتمردان در سطوح مختلف تبیین و تکرار گفتمان دولت است، اینکه شعارهای دولت سیزدهم چیست و دولت بر چه محورهایی تمرکز دارد.

او اظهار کرد: باید در این زمینه به گونه ای اقدام کنیم که گفتمان دولت به یک گفتمان و ادبیات قالب تبدیل شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: توجه به نیازهای اولویت دار مردم به ویژه محرومان و مستضعفان و زمینه سازی برای استفاده از ظرفیت های مردمی برای پیشبرد کارها از دیگر ویژگی های دولت است و در یک کلام مردمی سازی کردن همه امور ضلع اصلی حرکت دولت سیزدهم محسوب می شود.

قزل سفلی افزود: ضلع بعدی گفتمان دولت مبارزه با فساد، شناسایی زمینه‌های فساد و تعارض منافع است و اقدام سریع و قاطع در مقابل فساد و بستن همه درهایی که ممکن است به فساد منتهی شود هم از مهمترین گفتمان رایج دولت است.

 وی ضمن تاکید بر لزوم تلاش فرمانداران استان در جهت حل مشکلات مردم و حل مسائل مزمن شده شهرستان ها ادامه داد: برخی مسائل باعث درگیر شدن ذهن مردم می شود که رفع آن رضایتمندی قابل توجهی در مردم ایجاد می‌کند و باعث امیدآفرینی در مردم و افزایش مشارکت آنها در عرصه‌های مختلف از جمله انتخابات می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه