English

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبرداد؛

استخدام بیش از هزار معلم در خوزستان

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از جذب بیش از هزار معلم از طریق آزمون استخدامی اخیر خبر داد.

استخدام بیش از هزار معلم در خوزستان

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان ، مسعود حمیدی‌نژاد، اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت‌های پیش روی آموزش و پرورش استان خوزستان، موضوع جذب نیروی انسانی عمل‌گرا، توانمند و معتقد به آرمان‌ها و اندیشه‌های انقلاب و تعلیم و تربیت اسلامی است.

وی افزود: بر این اساس همکاران متولی اجرای فرآیند ارزیابی تکمیلی با نقش‌آفرینی فعال خود و پیروی از رویکرد "انتخاب اصلح" می‌توانند ضامن پیوستن بهترین‌ها به حرفه مقدس معلمی و بسترسازی برای تربیت دانش‌آموزانی در تراز ارزش‌های انقلاب باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: مهمترین اولویت در فرآیند ارزیابی تکمیلی باید جذب معلمان تحولی و گام دومی در استان باشد زیرا تنها معلمانی می‌توانند بستر لازم برای تحقق حیات طیبه را فراهم کنند که به سند تحول بنیادین معتقد باشند و وظیفه خود را محدود به انتقال مفاهیم علمی نکنند.

حمیدی‌نژاد در خصوص تعداد نیروهایی که قرار است از این طریق جذب شوند، گفت: از طریق آزمون استخدامی دبیری و هنرآموز در استان خوزستان یک هزار و 400 نیرو در سال جدید جذب خواهند شد.

وی با اشاره به تعداد دعوت شدگان چندبرابر ظرفیت یادآور شد: در خوزستان 39 حوزه و 78 کانون فعال ارزیابی مشغول اجرای فرآیند ارزیابی تکمیلی برای 2 هزار و 578 داوطلب هستند که از این تعداد داوطلب، یک هزار و 943 داوطلب مرد و 635 داوطلب زن به مرحله مصاحبه چندبرابر ظرفیت دعوت شده‌اند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه