English

استاندار استان کردستان:

فرهنگیان مایه مباهات جامعه

استاندار کردستان جامعه فرهنگی و معلمان متعهد و پر تلاش را مایه فخر و مباهات استان و بصیرت آنان را عاملی مهم در خنثی شدن توطئه‌های دشمنان عنوان کرد.

فرهنگیان مایه مباهات جامعه

به گزارش خبرگزاری موج کردستان؛ اسماعیل زارعی کوشا در ویژە برنامه هفته گرامیداشت مقام معلم و آیین تجلیل از معلمان نمونه کردستان در سنندج، با تبریک هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری گفت: شهید مطهری از چهره‌های علمی و عملی موثر و یکی از نظریه پردازان اصلی انقلاب شکوهمند اسلامی بود.
وی با بیان اینکه تلاش و پشتکار معلمان در تربیت نسل جوان و نوجوان مایه افتخار است، افزود: برجسته سازی بعضی موضوعات ممکن است به جایگاه قشر فرهیخته معلمان آسیب وارد کند و نباید مسائلی از این دست در فضای گفتمانی ما به این اندازه برجسته شود.
زارعی کوشا معلمی را امتداد کار پیامبران دانست که برای تعلیم و هدایت انسان‌ها مبعوث شده اند و افزود: این جایگاه بسیار والا نیازمند مراقبت است.
وی اضافه کرد: دست بوس تمام معلمان کردستان هستم  و امیدوارم بتوانیم بیش از گذشته در خدمت معلمان استان باشیم.
استاندار کردستان با بیان اینکه ما باید موقع شناسی و دشمن شناسی و بینش عمیق را  در خودمان پرورش دهیم ،اظهار کرد: یکی ازمهمترین اولویت ها شناخت دشمن است، چرا که بر خلاف گذشته که عده‌ای توطئه و دشمنی قدرت های استکباری را توهم می پنداشتند دست دشمنان در عناد با ملت ایران برای همه رو شده است و در اغتشاشات اخیر  نیز شاهد طراحی و تلاش دشمنان برای ایجاد ناامنی در کشور بودیم.
وی عنوان کرد: یکی از جوامع و اقشاری که  همواره مورد طمع دشمنان بوده و دشمن همواره از آنها تو دهنی خورده قشر معلمان بوده است.

زارعی کوشا گفت: دشمنان ایران اسلامی و کردستان سربلند همواره تلاش کرده‌اند که معلمان را به حاشیه‌ها مشغول کنند و برای کشور مشکل ایجاد  کنند، اما بینش عمیق معلمان دشمنان را ناکام گذاشته است.
استاندار کردستان یادآوری کرد:  ما در استان کردستان نسبت به جامعه فرهنگیان وظایفی داریم که باید انجام دهیم و معلمان نیز باید برای شکوفا شدن استعداد دانش آموزان اهتمام ویژه به خرج دهند.
زارعی کوشا گفت: دوره‌ای در استان آغاز شده که به صورت شبانه روزی و در چندین جبهه کار انجام می شود تا استان را به نقطه اوج اعتلاء برسانیم ودر این مسیر صعب که افق های روشن آن نمایان‌است نیازمند همراهی معلمان و قشر فرهنگی هستیم.
در این مراسم علاوه بر تجلیل از ۷۹ معلم نمونه کردستان  یاد و خاطره ۳ شهید فرهنگی نیز با حضور استاندار کردستان گرامی داشته شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه