English

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام:

شهرستان آبدانان شهدای شاخصی تقدیم نظام و انقلاب کرده است

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به اینکه توجه به ظرفیت‌های فرهنگی آبدانان در اولویت برنامه‌های بنیاد شهید استان قرار دارد، گفت: شهرستان آبدانان ۲۲۰ شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

شهرستان آبدانان شهدای شاخصی تقدیم نظام و انقلاب کرده است
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، محمد رحیمی، سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در مراسم ضیافت افطاری با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با حضور مسئولان و امام جمعه شهرستان آبدانان اظهار کرد: شهرستان آبدانان، یک شهر فرهنگی و هنری و علمی است که شهدای شاخصی مثل شهید جرایه، شهید رضایی‌نژاد و شهید طهماسبی تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

وی بیان کرد: در سال جاری اجرای برنامه‌های فرهنگی در شهرستان آبدانان جزو اولویت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام قرار گرفته است.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام عنوان کرد: مردم این شهرستان در زمان‌های مختلف نشان داده‌اند پای نظام و انقلاب هستند.

وی با اشاره به اینکه ۱۰۲ هزار نفر از جمعیت استان ایلام ایثارگران هستند، افزود: در سال جاری برنامه‌های خوبی در زمینه مسکن، اشتغال، درمان، برنامه‌های فرهنگی و... برای جامعه ایثارگران استان پیش‌بینی شده است.

رحیمی عنوان کرد: از همه نخبگان، جوانان، پیشکسوتان، اصحاب رسانه و همه آحاد مردم تقاضا داریم به اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برای اجرای برنامه‌ها به خصوص برنامه‌های فرهنگی کمک کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه