English

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام خبر داد؛

برگزاری اولین جشنواره شهید پیشرفت در ایلام

اولین جشنواره شهید پیشرفت به منظور تجلیل از برگزیدگان برتر علمی، فرهنگی، اجتماعی، قرانی، هنری و ورزشی شاهد و ایثارگر استان ایلام برگزار شد.

برگزاری اولین جشنواره شهید پیشرفت در ایلام
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، جمال اسدی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در این همایش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ۳هزار شهید استان ایلام اظهار داشت: این همایش به منظور تجلیل از برگزیدگان برتر علمی فرهنگی ،اجتماعی، قرآنی، هنری و ورزشی شاهد و ایثارگر و در راستای  معرفی شهدای عرصه علم به عنوان الگو برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: پیشرفت و تعالی ایران اسلامی مرهون و مدیون شهدای دانشمندی است که جان پاک خویش را در راه گسترش دانش بومی و ملی فدا کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه به اهداف برگزاری این جشنواره اشاره کرد و گفت: شناسایی ظرفیت های علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی، معرفی و تجلیل از نخبگان، سرآمدان، هنرمندان، ورزشکاران در عرصه های ملی و بین المللی، حمایت مادی و معنوی از برگزیدگان جشنواره، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مبنی بر پژوهش و تولید محتوای علمی، بالا بردن ارزش محققان، مبتکران، فعالان فرهنگی، اجتماعی، هنرمندان و ورزشکاران در سطح جامعه به عنوان افراد تاثیر گذار وارج نهادن و اهمیت بخشیدن به نقش برجسته این نخبگان از جمله اهداف این جشنواره است. 

اسدی در پایان تصریح کرد: در این همایش از ۱۸٠ نفر از برگزیدگان این جشنواره تجلیل خواهد شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه