English

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام خبر داد؛

تبدیل وضعیت بیش از ۴هزار ۵۰۰ نفر از ایثارگران در دستگاه های اجرایی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: تبدیل وضعیت بیش از ۴هزار ۵۰۰ نفر از ایثارگران در دستگاه های اجرایی انجام شده است.

تبدیل وضعیت بیش از ۴هزار ۵۰۰ نفر از ایثارگران در دستگاه های اجرایی
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان ایلام در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه با تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: رسانه ها در بحث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پای کار بوده و در تحقق این مهم نقش اساسی دارند.

وی با اشاره به ساماندهی ۳ گلزار شهدا در استان اظهار داشت: در حال حاضر سه هزار خانواده شهید، ۱۵ هزار و ۷٠٠  جانباز و ۳۳۷ نفر آزاده در استان تحت حمایت بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قرار دارند.

وی به تبدیل وضعیت بیش از ۴هزار ۵۰۰ نفر از ایثارگران در دستگاه های اجرایی اشاره کرد و گفت: در حوزه پتروشیمی نیز تبدیل وضعیت تعدادی انجام شده است.

اسدی خازرنشان کرد: در حوزه وزارت نفت نیز در پروژه های مهران و دهلران تبدیل وضعیت بیش از ۸۰۰ نفر انجام نشده است.

مدیر کل بنیادشهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: برای نخستین بار در دولت سیزدهم پاداش پایان خدمت جانبازان عملیاتی شده و بیش از ۱ هزار و ۲۰۰ نفر مشمول پایان کار هستند.وی همچنین به پرداخت وام اشتغال ۱۵۰ میلیون تومانی اشاره کرد و گفت: سال گذشته مبلغ ۱۶۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به یک هزار و ۸٠ نفر از فرزندان ایثارگران استان که فاقد شغل هستند توسط بانک های عامل پرداخت شده است.

 مدیرکل بنیاد شهید ایلام با بیان اینکه در سال جاری مبلغ ۱٠٠ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی برای ۶۵٠ نفر واجد شرایط پرداخت می شود افزود: سال گذشته نیز ۷۷۵ فقره  تسهیلات مسکن به جامعه ایثارگران استان پرداخت شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه