English

۱۶ موکب پیروان شهدا در سطح استان ایلام برپا شده است

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: ۱۶ موکب پیروان شهدا در سطح استان بصورت خودجوش توسط خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برپا شده است.

 ۱۶ موکب پیروان شهدا در سطح استان ایلام برپا شده است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، جمال اسدی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در بازدید دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی بنیاد امور ایثارگران کل کشور از مرز مهران اظهار داشت: بازدیدهایی از موکب های شهرستانهای ایوان غرب ،چوار و مهران انجام شد که خدمات ارائه شده در این موکب‌ها را مطلوب ارزیابی شده است.

وی خاطرنشان کرد: ۱۶ موکب پیروان شهدا در سطح استان بصورت خودجوش توسط خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برپا شده است.

اسدی با بیان اینکه تدابیر ویژه ای در شهر مهران اندیشیده شده است افزود: ۵ زائرسرا در شهرستان مهران جهت اسکان خانواده معظم شهدا و ایثارگران راه اندازی شده است.

وی با اشاره به بازدید دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی بنیاد امور ایثارگران کل کشور افزود: ما در برابر تمام اقشار جامعه به ویژه خانواده‌ای معظم شهدا و جانبازان وظیفه داریم و باید تلاش کنیم خدمات به نحو مطلوب ارائه شود.

اسدی با بیان اینکه امسال برای اولین بار ستاد مرکزی اربعین بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور تشکیل شده است افزود: به استان های مرزی توصیه شد خدمات رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران به صورت خاص انجام گیرد.

وی با بیان اینکه پَک های فرهنگی توسط ستاد مرکزی اربعین درنظر گرفته شده خاطرنشان کرد: از تمامی بنیادهای کشور تقاضا داریم بسته های فرهنگی خود را برای توزیع بین زائران اباعبدالله به استان ایلام ارسال نمایند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام اضافه کرد: مرز مهران پر ترددترین مرز کشور است و تمامی مسئولان ،موکب داران و... در خدمت زائران حسینی هستند و در تلاشند این خدمات به بهترین نحو به زائران ارائه شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه