English

خدماتی که در مرز بین المللی مهران ارائه می‌شود قابل تقدیر است

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در بازدید از مرز مهران گفت: خدماتی که در زمینه فرهنگی، اسکان و... در مرز بین المللی مهران ارائه می‌شود قابل تقدیر است.

خدماتی که در مرز بین المللی مهران ارائه می‌شود قابل تقدیر است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، امید چوپان کاره دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در بازدید از مرز مهران اظهار داشت: ستاد مرکزی اربعین حسینی بنیادشهید و امور ایثارگران با دستور معاون رییس جمهور و رییس بنیادشهید و امور ایثارگران تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: سیاست بنیاد شهید و امور ایثارگران در کنگره بزرگ اربعین ایجاد وحدت رویه در ارائه خدمت رسانی توسط نهادهای عمومی، مردمی و تشکل های ایثارگری است و تلاش شده در حد توان با تخصیص اعتبارات لازم، کمبودها و نیازها شناسایی و مرتفع شود.

چوپان‌کاره خاطرنشان کرد: موکب‌هایی شهدا توسط مجموعه های مردم نهاد که دغدغه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند برای زائران راه اندازی شده است.

وی افزود: به دلیل اهمیت همایش بزرگ اربعین، این موکب به منظور ارائه خدمات رفاهی، فرهنگی، ترویجی و رسانه ای به جامعه هدف در ۴ استان ایلام، خوزستان، کرمانشاه و آذربایجان غربی به عنوان استان های ویژه راه اندازی شده اند.

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مرز مهران پرترددترین مرز در ایام اربعین است خوشبختانه اقدامات مطلوبی در این شهرستان انجام شده است.

وی نحوه خدمات دهی به جامعه ایثارگران و شهدا را نیز در مرز مهران مطلوب ارزیابی کرد و افزود: خدماتی که در زمینه فرهنگی، اسکان و... توسط همکاران در مرز بین المللی مهران ارائه می‌شود قابل تقدیر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه