English

برگزاری سومین جلسه ستاد گرامیداشت سالروز ورود آزادگان

جلسه ستاد گرامیداشت سالروز ورود آزادگان، با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار ایلام، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام و دستگاه های اجرایی دارای کارمند آزاده، به منظور هماهنگی و نتیجه گیری نهایی در سالن جلسات اداره کل بنیاد شهید برگزار گردید.

برگزاری سومین جلسه ستاد گرامیداشت سالروز ورود آزادگان

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در تاریخ ۲۶ مردادماه سال ۶۹ و گرامیداشت ۳۰۰۰ شهید والا مقام استان گفت:بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان نهاد متولی شهدا و ایثارگران نقش مهمی را برای ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت بر عهده دارد که لازم است در این راستا برگزاری یادبود شهدا غریب در اسارت،و گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی به نحو احسن و با شکوه برگزار گردد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام اظهار داشت: این روز تاریخی، فرصت مغتنمی است تا از مقام و منزلت آزادگان به عنوان نمونه‌های ایثار، صبر و پایداری تجلیل کرده و فرهنگ آزادگی را در جامعه نهادینه کنیم.

در این جلسه برنامه‌هایی از جمله غبارروبی مزار شهدا، دیدار با آزادگان ،نصب بنر در سطح شهر و ادارات و مراسم تجلیل از رشادت های آزادگان مصوب شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه