English

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام:

خدمات رسانی به خانواده معظم شهدا افتخار است

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: خدمات رسانی به خانواده معظم شهدا افتخار است.

خدمات رسانی به خانواده معظم شهدا افتخار است
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، محمد رحیمی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در مراسم سال نو با شهدا و محفل گلشن وحی در محل موزه آثار شهدای استان با تبریک فرارسیدن بهار طبیعت اظهار داشت: این محفل نورانی جهت تاسی و نور گرفتن از خانواده شهدا برگزار شده است.

وی با اشاره به وجود همگرایی مطلوب بین مسئولین استان و تلاش برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اضافه کرد: خوشبختانه جهاد تبیین نیز توسط رسانه‌ها به بهترین نحو در حال انجام است.

رحیمی خاطرنشان کرد: خانواده شهدا، آزادگان و جانبازان اسوه صبر و بردباری هستند که همواره پشتیبان انقلاب بوده اند.

این مسئول با بیان اینکه خدمات رسانی به خانواده معظم شهدا افتخار است اضافه کرد: همکاران در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در تلاشند ارائه خدمات به این عزیزان به بهترین نحو ممکن انجام شود. 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام نیز در ادامه این مراسم اظهار داشت: ما مدیون شهدا و خانواده معظم شهدا هستیم و برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

نجفی با بیان اینکه مردم استان ایلام در تمامی صحنه ها از جمله دفاع مقدس افتخار آفرین بودند خاطرنشان کرد: شهدای گرانقدر در راستای اعتلا و اقتدار کشور در جبهه‌ها حضور پیدا کرده و حماسه‌ها آفریدند.

گفتنی است آیین سال نو با شهدا و محفل گلشن وحی در محل موزه آثار شهدای بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با حضور معاون استاندار ایلام، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مشاور حوزه ایثارگران استاندار ایلام، مدیران استانی و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد.

نجفی

شهدا۱

شهدا۲

شهدا۳

شهدا۴

شهدا۵

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه