English

معاون فرهنگی و رئیس مرکز توسعه شورای حل اختلاف قوه قضاییه:

انقلاب اسلامی به سلطه اروپا و امریکا بر کشور پایان داد

معاون فرهنگی و رئیس مرکز توسعه شورای حل اختلاف قوه قضاییه گفت: مردم ایران با انقلاب خود سلطه اروپا و آمریکا بر سرمایه‌ها و ثروت این مملکت را قطع کردند.

 انقلاب اسلامی به سلطه اروپا و امریکا بر کشور پایان داد
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، حجت الاسلام والمسلمین هادی صادقی معاون فرهنگی و رئیس مرکز توسعه شورای حل اختلاف قوه قضاییه در سخنرانی یوم الله ۲۲ بهمن شهر ایلام اظهار داشت: دشمن از همان ابتدای پیروزی انقلاب فشارهای زیادی برای تسلیم کردن ملت و مسئولان بر ایران تحمیل کرد اما رهبر معظم و مردم با ادامه مسیر ادامه راحل فتنه‌ها و فشارها را یکی پس از دیگری خنثی کردند.

 وی با بیان اینکه ۴۰۰ پایگاه نظامی و جاسوسی آمریکا با هدف ضربه زدن به ایران اسلامی و جبهه مقاومت در منطقه فعال است گفت: گروهک‌های دست‌نشانده آمریکا از جمله داعش، طالبان و اسرائیل نیز مجری فرامین و دستورات آمریکا در منطقه هستند.

وی تاکید کرد: مردم ایران با انقلاب خود سلطه اروپا و آمریکا بر سرمایه‌ها و ثروت این مملکت را قطع کردند و انقلاب اسلامی بعد از پیروزی، خاری در چشم آمریکا شد و به همین سبب در طی ۴۰ سال اخیر با روش‌های مختلف سعی در ضربه زدن به انقلاب و جدا کردن مردم از نظام داشته است.

وی با بیان اینکه امام راحل با قیام خود، روح خدا را در ملت دمید و با انقلاب خود مردم را بیدار کرد، یادآور شد: امام خمینی (ع) با مبارزه در راه خدا و با همراهی اقشار مختلف مردم کمر شاهنشاهی دست نشانده غرب، منافقین و گروهک های تررویستی را شکست و ملت ایران در ۲۲ بهمن ۵۷ به هویت و عزت واقعی خویش دست یافتند و اکنون نیز حضور پرشور و خودجوش مردم در راهپیمایی امسال تجدید عهد با امام و رهبری و تداوم مسیر مجاهدت در راه خدا است و خداوند نیز یاری گران دین خود را نصرت و پیروزی می‌بخشد.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی خاطرنشان کرد: مردم کشور پای نظام هستند و این مهم را طی دهه گذشته در برهه‌های حساس ثابت کرده‌اند.

معاون فرهنگی و رییس مرکز توسعه شورای حل اختلاف قوه قضاییه با اشاره به موضوع انتخابات نیز، خاطرنشان کرد: در انتخابات ۱۱ اسفند مردم با حضور پرشور و خودجوش خود در شعب اخد رای مهر بطلانی بر یاوه گویی های دشمنان می‌زنند و با انتخاب نمایندگانی اصلح و لایق، یک مجلس با رای حداکثری را تشکیل خواهند داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه