English

رئیس قوه قضائیه:

مردم اصفهان در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی پیشتاز بودند

رییس قوه قضاییه گفت: مردم شهید پرور و انقلابی اصفهان و علمای این شهر از ابتدای نهضت امام تا پیروزی انقلاب و پس از انقلاب در طول هشت سال دفاع مقدس و تا به امروز در ثمر رسیدن اهداف انقلاب پیشتاز بودند.

 مردم اصفهان در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی پیشتاز بودند
به گزارش خبرگزاری موج

​، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای در مراسم سخنرانی یوم‌الله ۲۲ بهمن اصفهان، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ماه شعبان و اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: خدا را شاکرم که در این ایام مبارک و یوم‌الله 22 بهمن توانستم در راهپیمایی مردم متدین، انقلابی و شهیدپرور شرکت کنم و در این جمع با عظمت و مقدس حضور پیدا کنم‌.

وی با اشاره به فرا رسیدن ماه شعبان، بیان کرد: ماه شعبان متعلق به رسوال اکرم(ص) است و امیدوارم که از این دو ماه شریف به بهترین شکل استفاده کرده و خودمان را منزه کنیم و با دلی پاک وارد ضیافت ماه مبارک رمضان شویم؛ ماه مبارک رمضان، ماه امت و ضیافت الهی است و اگر توانسته باشیم که در رجب و شعبان عنایت پروردگار را جلب کنیم، می‌توانیم از خان گسترده رمضان بهره بگیریم.

رئیس قوه قضاییه در بخش اول سخنانش با اشاره به نقش پررنگ مردم اصفهان در پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: مردم شهیدپرور و انقلابی اصفهان و علما، سرداران و جان برکفان بزرگ این دیدار از ابتدای نهضت امام(ره) تا پیروزی انقلاب و بعد از آن دوران دفاع مقدس در به ثمر رساندن آرمان‌های انقلاب و اهداف مورد نظر اسلام پیشتاز بوده‌اند.

وی ادامه داد: بزرگان و علمای اصفهان به امام خمینی(ره) در زمان نهضت و پیروزی انقلاب یاری رساندند و به حکومت نظامی دوران طاغوت بی‌اعتنا بودند و به استقرار نظام جمهوری اسلامی کمک شایانی کردند؛ در دوران دفاع مقدس نیز بخش عمده‌ای از مسئولیت‌های جنگ بر عهده سرداران اصفهانی بود و شهدای بزرگی از اصفهان در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به شهادت رسیدند.

محسنی‌اژه‌ای با بیان اینکه مردم اصفهان شایسته خدمت بی‌منت هستند، گفت: مردم اصفهان در همه ارکان نظام به ویژه نیروهای مسلح، سه قوه مجریه، قضایئه و مقننه شهدای بزرگی را به کشور تقدیم و افراد موثری را برای خدمت به نظام تربیت کرده‌اند. مردم اصفهان به نظام و کشور خدمت کرده‌اند و امروز کارگزاران نظام باید به این مردم خدمت شایسته ارائه دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه