English

معاون اول رئیس جمهور در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن:

مردم برای حل مشکلات در انتخابات به صحنه بیایند/آینده کشور با همت جوانان ایرانی بسیار روشن است

معاون اول رئیس جمهور گفت: مردم صاحب انقلاب هستند و اکنون که دشمن هرچه در توان داشته بکار بسته و دیگر تیر جدیدی در ترکشش ندارد، مردم باید مانند همیشه، در انتخابات پیش رو نیز به صحنه بیایند و مثل حماسه حضور راهپیمایی امروز، قدرت رأی و انتخاب خود را به نمایش بگذارند.

مردم برای حل مشکلات در انتخابات به صحنه بیایند/آینده کشور با همت جوانان ایرانی بسیار روشن است
به گزارش خبرگزاری موج

، محمد مخبر در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: ایران عزیز با همه سختی ها سربلند ایستاده و دشمن امروز با دیدن این سطح از پیشرفت و اقتدار حیرت زده، مسیر جمهوری اسلامی را رصد می کند.

مخبر افزود: مردم پیرو راه حضرت امام و پشت سر رهبری معظم انقلاب هستند و این یعنی مشروعیت نظام سال به سال و نسل به نسل بیشتر می شود.

معاون اول رئیس جمهور همچنین درباره ضرورت مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: انقلاب ما مردمی است؛ ایجاد این انقلاب مردمی بوده و ادامه و حفظ آن نیز با حضور مردم خواهد بود. صاحب این انقلاب مردم هستند و رأی آنها در پیشبرد امور موثر است.

وی افزود: تمام مسئولین منتخب مردمند و وقتی مردم در صحنه انتخابات، راهپیمایی و ... حضور داشته باشند؛ با مشارکت آنها و با انتخاب و هوشمندی ایشان، مشکلات هم قابل حل است. باید بدانیم که تنها راه عبور از مشکلات، حضور مردم در صحنه است، حال چه صحنه راهپیمایی و چه صحنه انتخابات باشد.

معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: به لطف خدا پیروزی با مردم است و آینده کشور روشن خواهد بود.

محمد مخبر درباره اولویت‌های مجلس آینده گفت : به تعبیر حضرت امام، مجلس در رأس امور است، بنابراین مجلس واقعاً می‌تواند در تغییر و بهبود امور موثر باشد. یک مجلس خوب، انقلابی و در خط نظام و رهبری می‌تواند اوضاع را تغییر داده و موثر واقع شود.

مخبر همچنین با اشاره به آینده رو به پیشرفت کشور گفت: دولت سیزدهم خود را وقف مردمی کرده است که ولی نعمت انقلاب اسلامی اند و یقین دارم با تلاشی که در حال انجام است، آینده برای ایران و جوانان عزیز بسیار روشن است. تمام همت ما در دولت، خدمت به مردمان ایران عزیز و رفع مشکلات در تمام حوزه هاست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه