English

استاندار ایلام:

۲۲ بهمن تجلی اراده و نماد همبستگی ملت ایران است

استاندار ایلام با بیان اینکه مردم با حضور پُرشور خود را راهپیمایی ۲۲‌بهمن، بار دیگر با امامین انقلاب و شهدا تجدید پیمان کردند گفت: ۲۲ بهمن تجلی اراده و نماد همبستگی ملت ایران است.

۲۲ بهمن تجلی اراده و نماد همبستگی ملت ایران است
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز یکشنبه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ، گفت: مردم امروز در سراسر استان همزمان با سراسر کشور تجلی اراده و پایبندی خود به نظام جمهوری اسلامی ایران را منصه ظهور گذاشتند. 

وی با بیان اینکه یوم الله ۲۲ بهمن تجلی‌ اراده و نماد همبستگی ملت ایران است، افزود: مردم با حضور پُرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر با امامین انقلاب و شهدا تجدید پیمان کردند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با اشاره برگزاری راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در استان ایلام و سراسر کشور، خاطرنشان کرد: این حضور پُرشور به‌منزله این که است که مردم بار دیگر برای اعتلای نظام اسلامی هم‌پیمان، متحد و مسنجم شدند.

 بهرام‌نیا ادامه داد: امروز یادآور سال ۵۷ بود که مردم به رهبری امام راحل در آن ایام رژیم ۲۵۰۰ طاغوت را سرنگون کردند.

وی ادامه داد: اراده همه ملت ایران، گروه‌های جبهه مقاومت ‌و انسان‌های آزاده بر نابودی جبهه استکبار و رژیم غاصب صهیونیستی است. 

استاندار ایلام اضافه کرد: به کمک خداوند متعال و با اراده پولادین جبهه مقاومت، هیمنه پوشالی رژیم کودک‌کش صهیونیستی و نظام استکباری فرو ریخت و به یقین شکست خواهند خورد.    

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه