English

حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای:

از همه ظرفیت‌ها برای حل مشکلات مردم ایلام استفاده می شود

رئیس قوه قضائیه از تلاش برای رفع مشکلات استان ایلام با کمک دستگاه قضایی، اجرایی و سایر دستگاه‌ها خبرب داد وگفت: تمامی دستگاه ها اعم از اجرایی و قضایی باید برای گره گشایی از مشکلات مردم استان ایلام بسیج شوند.

از همه ظرفیت‌ها برای حل مشکلات مردم ایلام استفاده می شود

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه در بدو ورود به فرودگاه شهدای ایلام با بیان اینکه ایلام سرزمین مردمان ولایی، متدین و غیوری است که بیش از سه هزار شهید و 12هزار جانباز در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است،افزود: قوه قضائیه از ابتدا تاکنون سفرهای استانی را برای پیگیری امور قضایی و سایر مشکلات در دستور کار داشته و این سفر نیز در همین راستا صورت گرفته است.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای با بیان اینکه قوه قضاییه از گذشته تاکنون سفرهای استانی را به منظور مطلع شدن از مجموعه مسائل و مشکلاتی که دستگاه قضایی و مردم با آنها مواجه هستند دنبال می‌کند، افزود: در جریان این سفرهای استانی، از حوزه‌های قضایی سرکشی و مشکلات موجود بررسی می‌شود.

رئیس قوه قضاییه با اشاره به لزوم بکارگیری همه ظرفیت‌ها برای حل مشکلات مردم گفت: کمک و همراهی دستگاه قضایی، اجرایی و سایر دستگاه‌ها برای کاستن از مشکلات مردم امری ضروری است.

وی مردم این استان را مردمی ولایی، متدین و غیور توصیف کرد و ضمن آرزوی علّو درجات برای شهدای ایلام ،گفت: برای مردم این استان از خداوند متعال، رفاه، آرامش و امنیت کامل را مسئلت دارم.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به 3 هزار شهید و12 هزار جانباز استان ایلام اشاره و تصریح کرد:در جریان سفر امروز تلاش خواهیم کرد مشکلات قضایی این استان را به کمک استاندار، نماینده ولی فقیه و سایر مسئولان بررسی و رفع کنیم.

وی با اشاره به اینکه مسائل و مشکلات این استان بر اساس برنامه ریزی های قبلی احصا شده است و تلاش می شود در این سفر تا حد امکان با همکاری سایر ارگان ها برای گره گشایی از مشکلات مردم تصمیم گیری شود،اظهار داشت:همه دستگاه های مسئول اعم از قضایی و اجرایی و سایر نهادها وظیفه دارند با همکاری و همراهی برای حل مشکلات استان ایلام با یکدیگر تعامل سازنده داشته و قوه قضاییه نیز در این مسیر آمادگی هرگونه فعالیتی دارد.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای  ابراز امیدواری کرد که بتوان در این مسیر بخشی از مشکلات استان ایلام را با تصمیمات مقتضی حل و فصل کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه در راس هیاتی از معاونان این قوه از طریق فرودگاه شهدا وارد ایلام شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان و استاندار ایلام، رئیس کل دادگستری استان و مقامات استانی قرار گرفت. این نخستین سفر استانی حجت الاسلام والمسلمین اژه ای پس از انتصاب به ریاست قوه قضاییه است و وی را در این سفر یک روزه جمعی از معاونان دستگاه قضا از جمله دادستانی کشور  و رئیس دیوان عدالت اداری  همراهی می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه