English

اصغر نورالله‌ زاده:

ایلام یکی از استان های مستعد در زمینه کشت، فرآوری و بسته بندی گیاهان دارویی است

مدیرعامل صندوق کار آفرینی امید گفت: ایلام یکی از استان های مستعد در زمینه کشت، فرآوری و بسته بندی گیاهان دارویی در کشور است که امروز یکی از بزرگترین طرح ها در زمینه گیاهان دارویی در این استان افتتاح می شود.

ایلام یکی از استان های مستعد در زمینه کشت، فرآوری و بسته بندی گیاهان دارویی است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام،اصغر نورالله‌ زاده مدیرعامل صندوق کار آفرینی امید در فرودگاه ایلام در جمع خبرنگاران هدف از این سفر را بررسی ظرفیت ها تولید و افتتاح چندین طرح در استان عنوان کرد وافزود: یک هزار و 200 طرح در شهرستان بدره بعنوان شهرستان هدف در کشور مورد تامین مالی قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه 13هزار میلیارد ریال اعتبار برای کشت گیاهان در کل کشور طی سال‌جاری اختصاص داده شده است،اظهار داشت: با برنامه ریزی های انجام شده گیاهان دارویی در تمامی مناطق مستعد کشور به ویژه مناطق روستایی بصورت انبوه تولید می شود که برای تحقق این مهم با جهاد کشاورزی و سازمان برنامه تفاهم نامه ای منعقد شده است.

مدیرعامل صندوق کار آفرینی امید با بیان اینکه 30هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی از آغاز این طرح به متقاضیان پرداخت شده که ایلام با تناسب جمعیت روستایی، محرومیت و میزان بیکاری بیشترین رقم را به خود اختصاص داده است،تصریح کرد:تمامی طرح های که توسط صندوق کار آفرینی تامین مالی شده بر اساس نیازسنجی صورت گرفته است که امیدواریم با افتتاح چنین طرح های بتوانیم ضریب اشتغال کشور و استان ایلام را افزایش دهیم.

مدیرعامل صندوق کار آفرینی امید، منطقه زاگرس را یکی از بهترین مناطق کشور برای کشت گیاهان دارویی عنوان و خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین تولیدات ایران در راستای رقابت تولید گیاهان دارویی است.

شایان ذکر است که شرکت در چهارمین نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دیدار با استاندار ایلام، افتتاح طرح مشارکتی کشت و فرآوری گیاهان دارویی شهرستان دره شهر روستای گل زرد، افتتاح صندوق صندوق شهرستان بدره، افتتاح نمادین۱۲۰۰ طرح شامل موضوع تفاهمنامه صندوق کارآفرینی امید با بنیاد برکت و حضور در گفت و گو زنده ویژه خبری صداوسیمای مرکز ایلام، از مهم ترین برنامه های سفر یک روزه مدیرعامل صندوق کار آفرینی امید به استان ایلام است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه