English

محمدباقر قالیباف :

مجلس نگاه ویژه ای به استان ایلام در بحث محرومیت زدایی و اشتغال دارد

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در سال جاری مجلس نگاه ویژه ای به استان ایلام در بحث محرومیت زدایی و اشتغال دارد،گفت:این استان از ظرفیت‌های مهمی مثل نفت و گاز، کشاورزی و دامپروری برخوردار است و مجلس به این حوزه‌ها توجه خواهد کرد.

مجلس نگاه ویژه ای به استان ایلام در بحث محرومیت زدایی و اشتغال دارد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در سفر به ایلام در محل فرودگاه شهدای ایلام افزود مردم استان ایلام در 8 سال دفاع مقدس سنگ تمام گذاشتند، متاسفانه بعد از جنگ تحمیلی به استان توجه نشد وهم اکنون این استان یکی از مناطق محروم کشور است.

وی اظهار داشت: متاسفانه ایلام جز استان های محروم کشور بوده و توجه ویژه مجلس برای محرومیت زدایی در استان در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیار خوشحالم که امروز به استان‌های شهیدپرور ایلام سفر کرده‌ام که این چهارمین سفر نظارت‌های استانی است، تصریح کرد:در مجلس شورای اسلامی مصمم هستیم در برنامه هفتم به استان ایلام توجه ویژه داشته باشیم.

قالیباف خاطرنشان کرد: توجه به زیرساخت‌های جاده‌ای استان از دیگر موارد مهم برای توسعه استان است که این بخش نیز مورد توجه جدی مجلس است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه