English

رئیس خانه مطبوعات ایلام درگذشت:

حاج سامی بی خبر چرا/ دنیا چه زود می گذرد

هنوز هم برام باور مرگت خیلی سنگین و دشوار است، راستی رفیق چرا رسم رفاقت را بجا نیاوردی و بدون اطلاع رفتی، مگر خودت دست به قلم نبودی و همیشه از مشکلات مردم از مسئولان گلایه داشتی و برای شرکت در جلسات بهم پیام می دادی، حال که قصد ترک دنیا داشتی ، چرا بی خبر؟؟؟؟

حاج سامی بی خبر چرا/ دنیا چه زود می گذرد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، امروز در کمال ناباورانه خبری خیلی تلخ چهره ام را دگرگون کرد و آنهم "حاج سامی شهبازی"بدلیل ایست قلبی دارفانی را ودا گفت.دوستی بنده و حاج سامی از سالهای دهه هفتاد شروع شد، حدود سی سال می گذرد، در این مدت همانند برادر در کنار هم بودیم و هر وقت به همدیگر نیاز داشتیم در کنار هم قرار می گرفتیم و خاطرات زیادی یا هم داشتیم. راستی دنیا چه زود می گذرد.

هم اکنون خاطرات تلخ و شیرین گذشته مرور می کنم و شجاعت، دلیری و حتی صبوری در برابر ناملایمات شما جلوی چشمانم نمایان می شود و نمی توانم خاطرات را فراموش کنم ، راستی رفیق بی تو چگونه بتوانم دنیای بی تو را سپری کنم.

اهالی رسانه استان ایلام در سوگ مرد نامدار، مصلح و یار و یاور نیازمندان و همه فن حریف خود مرحوم "حاج سامی شهبازی" رئیس خانه مطبوعات و سرپرست روزنامه رسالت در استان گریست.این فعال پرتلاش و خدوم عرصه رسانه با برخورداری از دانش و بینش عمیق، کارنامه ای درخشان و نامی نیک و ماندگار از خود در بین اصحاب رسانه بر جا گذاشت.

قلم ها قاصر است که در وصف حاج سامی بنویسند، هرچه از بزرگواری و صفات نیکو این مرد بزرگ بنویسم شاید گوشه ای از خصوصیات بارز و مثبت وی نباشد، زیرا این خبرنگار فقید آنقدر صفات نیکو داشت که اهالی رسانه استان شهادت خواهند داد که حاج سامی مدافع خوبی برای مردمان این دیار بود.

حاج سامی صدای رسای مردم استان و تریبونی قوی برای نداشته های مردم این خطه بود و سخن وری بود که نطق و کلامش مسئولان را قانع می کرد که برای رفع مشکلات چاره اندیشی کنند.

به قول شاعر: سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز/ مرده آنست که نامش به نکویى نبرند.مرحوم حاج "سامی شهبازی "، مردى بزرگ و خوشنام و مصلح و مردم دار و با اخلاق و مردى که تمام وجودش سرشار از خیر و نیکى بود، هیچگاه از ذهن مردم این دیار فراموش نخواهد شد و نام او برای همیشه به یادگار خواهد ماند.

کمتر کسی در استان و حتی سطح کشور است که اسم این خبرنگار پیشکسوت را نشنیده باشد. نام و آوازه آن زبانزد عام و خاص بود و هراز گاهی که برای اهالی رسانه مشکلی پیش می آمد نقش خود را بدرستی ایفاء و با سعه صدر و با استفاده از تکنیک های خاصی مشکلات را حل و فصل و با سخنان منطقی و هزاران مورد دیگر از مشکلاتی بعدی جلوگیری می کرد و نقش شورای حل اختلاف محلی ایفا و برای رضای خدا قدم بر می داشت.

شهبازی رئیس پیشین بسیج رسانه استان ایلام و رئیس فعلی خانه مطبوعات استان بود و در دوران فعالیتش سعی در ایجاد همگرایی همه جریانهای سیاسی حول مسئله توسعه استان و منافع ملی داشت و در جهت بهبود وضعیت معیشت خبرنگاران و ارتقای جایگاه سیاسی اجتماعی آنان تلاشهای قابل توجهی داشت.

این مرد بزرگ، پیشقراول در انجام کارهای خیر همچون ازدواج، ساخت مسکن، کمک های مالی و غیره برای جوانان منطقه بود و در کارهای عمرانی استان حضوری فعال داشت و برای توسعه منطقه تلاش خود را دوچندان می کرد.

" روحش شاد و یادش گرامی باد"

 

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه