English

تجهیزات تفریحی با مجوز سازمان استاندارد قابل بهره برداری هستند

معاون سازمان استاندارد استان تهران گفت: اگر تجهیز تفریحی اشکالی داشته باشد اجازه بهره‌برداری از آن دستگاه را نخواهیم داد، تجهیزاتی اجازه بهره‌برداری دارند که حتما از اداره کل استاندارد استان تهران مجوز داشته باشند.

تجهیزات تفریحی با مجوز سازمان استاندارد قابل بهره برداری هستند

به گزارش خبرگزاری موج، معاون استاندارد استان تهران گفت: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های استاندارد ایمنی است. در بحث ایمنی نیز مهم‌ترین موضوع ایمنی تجهیزات تفریحی است، زیرا بچه‌ها از آن استفاده می‌کنند. دلیل اینکه ما در این نمایشگاه شرکت کردیم و غرفه ایجاد کردیم این است که اهمیت موضوع ایمنی را اعلام کنیم و نشان دهیم که ایمنی از مهم‌ترین دغدغه‌های ماست. در این زمینه اقدامات بسیاری انجام دادیم و گفتنی است که ما حدود ۴۲۰۰ تجهیز در استان تهران داریم و از این تعداد تجهیز کارشناسان ما و کارشناسان شرکت‌هایی که در این امر مورد تایید ما هستند به‌صورت پیوسته بازدید به عمل می‌آورند. این کارشناسان دستگاه‌ها را با نظر مطابقت با استاندارد ارزیابی می‌کنند و برای آنها مجوز صادر می‌کنند. این تصمیم ایمنی را برای بچه‌ها تضمین می‌کند.

هادی شفیعی با تاکید بر اینکه امسال از حدود ۶۰۰ مهد کودک بازدید کردیم و نیمی از این مهدکودک‌ها دارای تجهیزات تفریحی بودند که همگی آنها مورد بازرسی ما قرار گرفت، افزود:با توجه به شرایط اقتصادی حال حاظر کشور ما ناخودآگاه داریم به سمت حمایت بیشتر از تولیدکنندگانمان پیش می‌رویم. ما در این صنعت تولیدکنندگان بسیار خوبی داریم. همان طور که عرض شد سال گذشته در استان تهران تلفاتی نداشتیم و این امر باعث دلگرمی همکاران من، شرکت‌های بازرسی، پیمانکاران، شهرداری و سازمان بهزیستی است. ما تیم‌هایی را مشخص کردیم برای بازرسی از این مراکز نظیر زمین‌های بازی و شهربازی‌ها که ایمنی را تضمین کند برای مصرف‌کنندگان. این‌ها باعث می‌شود که اگر تجهیزی اشکالی داشته باشد ما اجازه بهره‌برداری از آن دستگاه را نخواهیم داد. تجهیزاتی اجازه بهره‌برداری دارند که حتما از اداره کل استاندارد استان تهران مجوز داشته باشند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه