English

پرداخت تسهیلات برای خرید ماشین برداشت خرما در هرمزگان

رئیس اداره فناوری های مکانیزه سازمان جهادکشاورزی هرمزگان، گفت: تسهیلات مکانیزاسیون با سود ۱۵ درصد و سهم آورده ۲۰ درصد و بازپرداخت ۵ تا ۷ ساله به بهره برداران پرداخت می‌شود.

پرداخت تسهیلات برای خرید ماشین برداشت خرما در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «شاهین شاهی زاده» به مزایای استفاده از ماشین برداشت مکانیزه خرما اشاره کرد و گفت: بالابرهای خرماچین تولید داخل با کاربرد ساده چند عملیات شامل برداشت محصول خرما، هرس و تکریب دم برگ و شاخه ها، گرده افشانی، سم پاشی و محلول پاشی را سریع و آسان انجام  می دهند.

وی، افزود: با بکارگیری این دستگاه علاوه بر تامین ایمنی برای نخلداران، زمان برداشت خرما از سه روز کاری به کمتر از4 ساعت  عملیات برداشت در هر هکتار کاهش می‌یابد.

رئیس اداره فناوری های مکانیزه سازمان جهادکشاورزی هرمزگان، افزود: برای خرید ادوات و تجهیزات در حوزه‌های شیلات، باغی، زراعی و دام و طیور گیاهان دارویی و منابع طبعی  نیز تسهیلات به متقاضیان پرداخت می‌شود.

وی، تصریح کرد: تسهیلات مکانیزاسیون با سود بهره  ۱۵ درصد ، سهم آورده ۲۰ درصد و مدت بازپرداخت ۵ تا ۷ ساله به بهره برداران پرداخت می‌شود.

شاهی زاده، عنوان کرد: کشاورزان و باغداران هرمزگانی می‌توانند برای ثبت نام دریافت این تسهیلات به سامانه جهاد کشاورزی به نشانی اینترنتی rrbf.maj.ir مراجعه نمایند.

رئیس اداره فناوری های مکانیزه سازمان جهادکشاورزی هرمزگان، خاطرنشان کرد:امسال مبلغ 13 میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار در قالب تسهیلات با معرفی به شعبات بانک کشاورزی به بخش مکانیزاسیون کشاورزی هرمزگان اختصاص یافته است

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی