English

رئیس دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل خبرداد؛

برگزاری نخستین همایش تجلیل دانشجو از مقام استاد در دانشگاه علمی و کاربردی آران و بیدگل

رئیس دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل از برگزاری نخستین همایش تجلیل دانشجو از مقام استاد در دانشگاه علمی و کاربردی آران و بیدگل خبر داد.

برگزاری نخستین همایش تجلیل دانشجو از مقام استاد در دانشگاه علمی و کاربردی آران و بیدگل
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،نعمت الله قبایی در آیین همایش تجلیل دانشجو از مقام استاد ضمن تقدیر از دانشجویان رشته روابط عمومی مرکز در قدرشناسی و تجلیل از اساتید با استناد به این کلام معروف علامه استاد شهید مرتضی مطهری که «من ستایشگر معلمی هستم که اندیشیدن را به من بیاموزد نه اندیشه را» گفت: دانشجویان این مرکز با برگزاری نخستین همایش تجلیل دانشجو از مقام استاد هنر ستایشگری از اندیشه نیک قدرشناسی و شناخت گوهر علم و دانایی در جایگاه استاد دانشگاه را در کلام شهید مطهری محقق کردند.

به گفته وی، استاد صفایی و دیگر اساتید این مرکز مصداق جمله علامه در آموزش اندیشیدن هستند.

وی با تاکید بر این حدیث امام علی(ع) که « هر کس در برابر خوبی که به اوشده ، همانند آنرا انجام دهد تلافی و اگر بیشتر از آن خوبی کند سپاسگزاری نموده است » تصریح کرد: به طور قطع و یقین دانشجویان روابط عمومی این مرکز مصداق کلام حضرت در تحقق سپاسگزاری هستند.

وی در ادامه افزود:امروز یک آزمون عملی برای دانشجویان رشته روابط عمومی برای درس جشنواره‌ها، نمایشگاه ها و سمینارها بود که دانشجویان روابط عمومی مرکز یک کار عملی را خوب با آیین تجلیل از استاد صفایی و زحمات وی به‌عنوان استاد برتر مرکز انجام دادند که تاکنون برگزار نشده بود.

این مقام مسئول عنوان کرد: برگزاری این آیین تجلیل علاوه بر ایجاد روحیه مضاعف و انگیزه مضاعف کارکرد خوب و عملیاتی درس جشنواره‌ها و نمایشگاه ها،سمینارها را با محوریت قدرشناسی محقق کرد تا تمرین و ممارستی برای سایر دانشجویان در سال های آینده نیز باشد.

همایش دانشگاه علمی کاربردی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه