English

با حضور سران سه قوه؛

تکلیف دانشجویان متقلب در شورای عالی انقلاب فرهنگی مشخص شد

بنا بر گفته دبیر شورای عالی انقلاب گفت: دانشجویی که تقلب آن محرز شده باشد در رسیدگی‌های دیوان عدالت اداری به دانشگاه بازگشت نداشته‌ است.

تکلیف دانشجویان متقلب در شورای عالی انقلاب فرهنگی مشخص شد
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه فوق‌العاده شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی و با حضور رئیس قوه مقنّنه و رئیس قوه قضائیه عصر امروز در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه این جلسه در خصوص مصوبات این جلسه اظهار داشت: در جلسه دو موضوع مهم در یک فضای علمی و کارشناسی مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و دستور اول اختصاص به رسیدگی موضوع داوطلبانی که مشکوک به تقلّب در کنکور بودند که تأکید می‌شود هیچ دانشجویی که تقلب آن محرز شده است در رسیدگی‌های دیوان عدالت اداری به دانشگاه بازگشت نداشته‌اند.

وی با بیان اینکه موضوع محل بحث پیرامون دانشجویانی بوده که مشکوک به تقلب در آزمون کنکور بوده و مقرر شد که تصمیم‌های اتّخاذ شده در دیوان عدالت اداری در هیأت‌های عالی رسیدگی و تجدید نظر وزارتخانه‌های علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی بررسی شود و با یک توافق بین این هیأت‌های عالی تجدید نظر و دیوان عدالت اداری جمع‌بندی نهایی انجام و ابلاغ شود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: ان‌شاء‌الله با توافق صورت گرفته و تعامل دو قوه مجریه و قوه قضائیه این بحث به سرانجام خواهد رسید و تمام تلاش بر این است که حق کسی ضایع نشود.

خسروپناه گفت: موضوع دوم جلسه گفتگو پیرامون مصوبه جلسه ۶۳۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی بود که مقرر شد اصلاحیه‌ای در مصوبه ۶۳۰ جلسه پیرامون هیأت‌های عالی تجدید نظر در وزارتین علوم بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی اعمال شود و با اصلاحیه صورت گرفته این موضوع نیز مورد توافق طرفین قرار گرفت.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در خاتمه اظهار داشت: برای این جلسه فوق‌العاده شورای عالی انقلاب فرهنگی جلسه‌ای در دبیرخانه شورا با حضور رئیس دیوان عدالت اداری و اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی و همچنین جلسه‌ای در حضور رئیس قوه قضائیه برگزار شده بود که جمع‌بندی این جلسات در جلسه امروز مورد توافق نهایی قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه