English

فرمانده انتظامی استان اصفهان:

یک کارگاه تولید نسکافه با آرم و نشان جعلی پلمب شد

فرمانده انتظامی استان از پلمب کارگاه تولید نسکافه با جعل آرم سیب سلامت و برند شرکت های معروف و توقیف مجموع اموال آن به ارزش 500 میلیارد ریال در شهرستان آران و بیدگل خبر داد.

یک کارگاه تولید نسکافه با آرم و نشان جعلی پلمب شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار حمید علینقیان پور بیان داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر تولید نسکافه با جعل سیب سلامت و برند 2 شرکت معرف و جعل سیب سلامت در یکی از کارگاه های حاشیه شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان آران و بیدگل قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس پس از انجام تحقیقات میدانی و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی و اخذ مجوزهای قانونی از  مرجع قضایی در محل حضور یافته و به بازرسی از این کارگاه پرداختند.

فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: در بازرسی از کارگاه مذکور 10 هزار بسته نسکافه که با جعل سیب سلامت و برند 2 شرکت معروف تولید شده بودند به همراه  3 دستگاه تولید نسکافه و 600 کیلو مواد اولیه نسکافه کشف شد.

سردار علینقیان پور با اشاره به اعتراف متهم مبنی بر تولید نسکافه با آرم و علایم جعلی طی یک سال گذشته ارزش مجموع  اموال توقیف شده در این عملیات را 500 میلیارد ریال اعلام کرد و  گفت:  در این خصوص کارگاه مذکور با حکم مرجع قضائی پلمب و فرد متخلف نیز به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه