English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

کشف بیش از ۵ میلیون اقلام بهداشتی احتکار شده در اصفهان / دستگیری ۱۲۰ محتکر

فرمانده انتظامی استان اصفهان ازکشف بیش از 5 میلیون اقلام بهداشتی احتکار شده و دستگیری ۱۲۰ محتکر توسط نیروی انتظامی در اصفهان خبر داد.

کشف بیش از 5 میلیون اقلام بهداشتی احتکار شده  در اصفهان / دستگیری ۱۲۰ محتکر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی در اولین نشست خبری با اصحاب رسانه در سال ۹۹ با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان بیان کرد: نیروی انتظامی استان اصفهان در شرایط  بحرانی شیوع ویروس کرونا در حوزه شناسایی محتکران  اقلام بهداشتی 120 محتکر را شناسایی و بیش از 5 میلیون اقلام بهداشتی را کشف و توقیف کرد.

وی گفت: در ۴۰ روز نخست سال جاری نسبت به سال گذشته قدرت کشف نیروی انتظامی در استان اصفهان ۱۸ درصد افزایش داشته و دستگیری سارقان نیز ۱۹ درصدی افزایش داشته است.

این مقام انتظامی افزود: در سال 99 در زمینه سرقت خودرو، کیف قاپی و منزل با کاهش قابل توجهی روبرو بوده‌ایم در صورتیکه سرقت از اصناف، اماکن و موتورسیکلت افزایش داشته است.

افزایش 80 درصدی پرونده های قاچاق کالا در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان در ارتباط با قاچاق کالا تصریح کرد: امسال افزایش ۸۰ درصدی پرونده‌های قاچاق کالا را در استان داشته‌ایم.

سردار معصوم بیگی ادامه داد: در سال جاری درپرونده‌های بالای ۵۰۰ میلیون تومان 15۰ درصد افزایش داشته ایم که در این زمینه ارزش ریالی کالاهای مکشوفه ۱۸۰ میلیارد تومان و ۵۳ خودرو نیز توسط پلیس توقیف شده است.

پلمب 1600 واحد صنفی متخلف در اصفهان

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا نیز گفت: 1600 واحد صنفی در اصفهان به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی پلمب شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: در حوزه شناسایی محتکران اقلام بهداشتی نیز بیش از5 میلیون اقلام بهداشتی کشف و ۱۲۰ محتکر در استان دستگیر شدند.

وی بیان کرد: با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در ۲۰۰ نقطه در استان بیش از 7 هزار خودرو جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شدند و ۵۴۰ خودرو نیز به پارکینگ منتقل شدند.

این مقام انتظامی گفت: همچنین حدود ۳۰ هزار خودرو نیز به شهر خود بازگشت داده شدند که پلاک‌های غیر بومی بودند و به ۴۰ هزار خودرو نیز تذکر داده شد.

کاهش جرایم فضای مجازی در اصفهان

سردار مهدی معصوم بیگی با اشاره به کاهش جرایم اینترنتی اظهار داشت: در استان اصفهان کلاهبرداری اینترنتی و برداشت غیرمجاز ۶۰ درصد کاهش، مزاحمت‌های اینترنتی ۱۸ درصد و مزاحمت‌های نوامیس در فضای مجازی نیز ۸۰ درصد کاهش داشته است.

وی افزود: در 40 روز نخست امسال در حوزه برخورد با سوداگران مرگ ۹ تن مواد مخدر کشف شد که نسبت به مدت مشابه ۶۰ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: همچنین در سال جاری  ۲۹ درصد کنترل‌ها و برخورد‌ها با اراذل و اوباش افزایش داشته و کشف سلاح نیز  ۱۵ درصد افزایش یافته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه