English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد

کشف انبار احتکار کالا به ارزش ۱۴۵ میلیارد ریال در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف کشف انبار احتکار کالا به ارزش 145 میلیارد ریال در اصفهان خبر داد.

کشف انبار احتکار کالا به ارزش 145 میلیارد ریال  در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان خمینی شهر در پی کسب خبری مبنی بر احتکار محموله بزرگ برنج و عدس خارجی در یکی از انبارهای حاشیه شهر موضوع را بلافاصله در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: یک هزار و 500 تن برنج و300 تن عدس احتکار شده در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: ارزش این محموله بزرگ کالای احتکاری از سوی کارشناسان مربوطه 145 میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام ارشد انتظامی استان اصفهان با اشاره به پلمب انبار مذکور با حکم مقام قضائی، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سردار معصوم بیگی با بیان اینکه برخورد با مخلان امنیت بازار و مفسدان اقتصادی در اولویت برنامه های نیروی انتظامی قرار دارد به کسانی که کالاهای مورد نیاز مردم را احتکار می کنند، هشدار داد و گفت: ماموران پلیس بر این موضوع اشرافیت کامل داشته و با متخلفان به طور قاطع برخورد و این افراد را تحویل قانون می دهند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از شهروندان خواست درصورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه