English

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف‌آباد خبر داد:

تخصیص زمین به بیش از ۲۰۰ خانوار مشمول قانون جوانی جمعیت در نجف‌آباد

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف‌آباد گفت: تاکنون به بیش از ۲۰۰ خانوار مشمول طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهرستان نجف‌آباد زمین اختصاص یافته است.

 تخصیص زمین به بیش از ۲۰۰ خانوار مشمول قانون جوانی جمعیت در نجف‌آباد
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، مرتضی فولادی اظهار کرد: طبق ماده ۳ و ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به خانواده‌هایی که فرزند سوم و بیشتر آنها از ۲۴ مهر  ۱۴۰۰ به بعد متولد شده باشند و همچنین به خانواده‌های دارای چهار فرزند کمتر از ۲۰ سال،  حداکثر ۲۰۰ متر مربع زمین اختصاص می‌یابد. 

وی افزود: در صورتی که قیمت زمین از یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان بیشتر باشد، دولت می‌تواند زمین را به‌صورت مشاعی به دو یا چند نفر واگذار یا  مابقی را به قیمت کارشناسی روز از متقاضی دریافت کند.   

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف‌آباد ادامه داد: بیش از  هزار و ۴۰۰ خانواده دارای فرزند سوم و بیشتر، مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و افزون بر ۵۰۰ خانواده دارای چهار فرزند کمتر از  ۲۰ سال در این شهرستان ثبت‌نام کرده‌اند.   

وی با اشاره به تخصیص زمین به بیش از ۲۰۰ خانواده به‌صورت سه دانگ به نام پدر و سه دانگ به نام مادر، گفت: ثبت‌نامی‌های بخش مسکن قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهرستان نجف؟‌آباد، از شهرهای نجف‌آباد، جوزدان، دهق، علویجه، کهریز سنگ و گلدشت ثبت‌نام کرده‌اند. 

به‌گفته فولادی، در شهرهای دهق و علویجه تأمین زمین صورت گرفته و در شهر گلدشت، حدود ۲۳ هکتار از اراضی دولتی به محدوده شهر الحاق شده و طرح تفکیکی آن در دست تهیه است. 

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف‌آباد خاطرنشان کرد: خانوارهایی که مشمول  قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت هستند می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir در قسمت جوانی جمعیت ثبت‌نام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه