English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

پلمب ۲۲۵ مرکز اقامتی و خدماتی در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از پلمب 225 مرکز اقامتی و خدماتی در اصفهان خبر داد.

پلمب 225 مرکز اقامتی و خدماتی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی گفت: 225 مرکز اقامتی و خدماتی که از مصوبات ستاد مقابله با کرونا سرباز زده و مقررات وضع شده را رعایت نکرده بودند، پلمب شدند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: عمده این مکان ها مهمانپذیرها، مهمانسرها، چایخانه ها ، خانه های استیجاری، تالارها و رستوران ها بودند  که البته این ماموریت با جدیت ادامه دارد.

سردار معصوم بیگی خاطر نشان کرد: علاوه بر این 19 مکانی که اقلام بهداشتی  در آن ها احتکار شده بودند پلمب و 89 نفر از افراد محتکر نیز تا امروز دستگیر شدند شدند ضمن اینکه بالغ بر 4 میلیون و 500 هزار اقلام بهداشتی احتکاری، توسط پلیس اصفهان کشف شده که عمدتاً شامل دستکش، ماسک و الکل و دیگر اقلام بهداشتی بوده است.

مسدود کردن 30 خط تلفن فعال در زمینه اجاره منزل به مسافران

فرمانده انتظامی استان اصفهان از مسدود کردن،  30 خط تلفن که افراد کلید به دست به وسیله آن ها منازل شخصی خود را به مسافران نوروزی اجاره می دادند با اخذ مجوز مقام قضائی خبر داد و گفت :در این رابطه تعدادی افراد کلید به دست نیز دستگیر شدند و از همین جا هشدار می دهیم که قاطعانه با کسانی در این خصوص فعالیت کنند برخورد می کنیم.

وی به تصمیم ستاد مقابله با کرونای استان مبنی بر تعطیلی مجموعه تفریحی ناژوان وصفه و تمامی تفرجگاه های استان اشاره کرد و گفت:  بنابر این پارک خودروها در حاشیه پارک ها، بوستان ها و پل های تاریخی و حاشیه زاینده رود مطلقاً ممنوع است و ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی استان با خودروهایی که این مصوبه را اجرا نکنند برخورد می کنند.

اجرای طرح غربالگری در بیش از 80 نقطه از استان اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان عنوان کرد: هم اکنون  طرح غربالگری از رانندگان و سرنشینان خودروها در بیش از 80 نقطه استان از جمله ایستگاه های پلیس و پاسگاه های پلیس راه انجام می شود و این فرماندهی با قوت از  طرح مذکور پشتیبانی می کند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه