English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

کشف ۲ میلیون ماسک و دست کش احتکار شده در اصفهان / دستگیری ۱۰ نفر توسط نیروی انتظامی

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف 2 میلیون ماسک و دست کش احتکار شده در اصفهان و دستگیری 10 نفر توسط نیروی انتظامی خبر داد.

کشف 2 میلیون ماسک و دست کش احتکار شده در اصفهان / دستگیری 10 نفر توسط نیروی انتظامی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی موفق شدند 2 انبار احتکار کالا در شهرستان های اصفهان و خمینی شهر را شناسایی و نزدیک به 2 میلیون ماسک و دست کش و 10 تُن مواد اولیه تولید ماسک بهداشتی کشف کنند.

وی افزود:طی یک عملیات ضربتی از هر 2 انبار بازدید کردند که در نتیجه تعداد یک میلیون و 600 هزار عدد ماسک و 300 هزار عدد دستکش بهداشتی که ارزش آنان  10 میلیارد ریال عنوان شده، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان همچنین از کشف 10 تُن مواد اولیه تولید ماسک های بهداشتی خبر داد و گفت: در این عملیات 10 نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار معصوم بیگی احتکار کالاهای ضروری مردم در شرایط حساس کنونی را جرمی بسیار سنگین عنوان کرد و گفت: نیروی انتظامی برابر قانون با افرادی که با سوءاستفاده از شرایط خاص جامعه دست به سودجویی زده و امنیت و سلامت مردم را به مخاطره می اندازند، برخورد می کند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، گفت: از مردم اصفهان که به خیرخواهی مشهورند انتظار می رود در شرایط امروز به کمک یکدیگر شتافته و با همکاری و مشارکت هم برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس اقدام کنند و در صورت مشاهده هر نوع سودجویی، گرانفروشی و احتکار ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به اطلاع پلیس برسانند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه