English

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خبرداد؛

افتتاح ساخت چهارمین شهر جدید اصفهان همزمان با هفته دولت

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: یکی از برنامه‌ها در استان اصفهان برای مسکن، ساخت چهارمین شهر جدید است که در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

 افتتاح ساخت چهارمین شهر جدید اصفهان همزمان با هفته دولت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، علیرضا قاری قرآن در آئین بهره برداری از ۶۶۵ طرح مسکن استان اصفهان گفت: حدود ۶ درصد سهم ساخت چهار میلیون مسکن از طرح نهضت ملی در کشور سهم استان اصفهان است که شامل ۲۴۰ هزار واحد مسکن شهری و روستایی می باشد.

وی با بیان اینکه۱۸۸ هزار واحد شهری ۴۰ هزار واحد بصورت خود مالکی احداث می‌شود، افزود: سهم استان اصفهان ۱۱۰ هزار واحد شهری بوده است و ۱۴۵ هزار نفر حائز شرایط نهایی شدند.

این مقام مسئول با اشاره باینکه مسکن مهری که امروز افتتاح می‌شود خودمالکی است، گفت: بالغ بر ۵۲ هزار قطعه از زمین‌های تعیین تکلیف شده استان، تخصیص داده می‌شود.

قاری قرآن اظهار داشت: تاکنون عملیات ساخت ۳۰ هزار واحد شروع شده شدند و برای ۲۰ هزار واحد دیگر در حال تأمین زمین هستیم و حداکثر تا سه ماه آینده ۱۰۰ درصد تخصیص زمین خواهیم داشت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان ادامه داد: یکی از برنامه‌ها در استان اصفهان برای مسکن، ساخت چهارمین شهر جدید است که در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

وی در ارتباط با  پروژه نهضت ملی مسکن توضیح داد: ۱۴۵ هزار نفر حائز شرایط نهایی شدند که  ۳۰۵ واحد مسکن مهر در پروژه بهارستان اصفهان بصورت خود مالکی تکمیل شده و امروز به بهره برداری می‌رسد.

این مقام مسئول گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بالغ بر ۵۵۰ پلاک برای مسکن محرومان و بهزیستی تخصیص داده شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص طرح جوانی جمعیت نیز بیان داشت: در اصفهان ۳۶۰۰ متقاضی برای طرح جوانی جمعیت داریم که تاکنون یک هزار و ۱۰۰ نفر حائز تحویل زمین شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه