English

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان:

مبارزه با موادمخدر و کاهش اعتیاد نیاز به همکاری بین بخشی دارد

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بیان داشت: هفته مبارزه با مواد مخدر بیانگر اهمیت، قصد و اراده دولت ها برای مبارزه با این پدیده شوم و ویرانگر می باشد.

مبارزه با موادمخدر و کاهش اعتیاد نیاز به همکاری بین بخشی دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، عباس آزادی با اشاره به شروع هفته مبارزه با مواد مخدر در سال جاری از 30 خرداد لغایت 5 تیرماه سال جاری گفت: برای پیشگیری از این معضل، همه دستگاه‌ها، سازمان‌‌های مردم‌نهاد و آحاد مردم به‌ ویژه جوانان بایستی تلاش و کمک کنند.

وی تصریح کرد: هفته مبارزه با مواد مخدر بیانگر اهمیت، قصد و اراده دولت ها برای مبارزه با این پدیده شوم و ویرانگر می باشد.

آزادی با اشاره به بکارگیری راه های مختلف برای کنترل این پدیده شوم و ویرانگر، آموزش به جامعه به ویژه از دوره کودکی، آگاهی بخشی و اطلاع رسانی، ترویج ورزش و ... را در پیشگیری از این پدیده شوم برشمرد.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: بایستی دسترسی آسان به مواد مخدر را محدود کنیم و قطعاً این دسترسی مستلزم مبارزه جدی و عزم جدی دولت ها و برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر است.

وی ادامه داد: معاونت درمان دانشگاه با مجوز وزارت بهداشت مراکز درمان اختلال مصرف مواد را در منطقه راه اندازی کرده است که بیش از ۶۹ مرکز خصوصی در زمینه درمان اعتیاد،مشاوره روانپزشکی و روانشناسی فعالیت دارند.

آزادی تصریح کرد: دو مرکز دولتی درمان اختلال مصرف مواد در کاشان و یک مرکز در آران بیدگل به مددجویان خدمت رسانی می کند.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: شعار امسال سازمان ملل "اول مردم انگ و تبعیض را متوقف کنتد و زمینه های پیشگیری از اعتیاد را فراهم کنند" نامگذاری شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه