English

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران:

۲۰۴ کارگاه آموزشی مقابله با اعتیاد در مازندران برگزار شد

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران از برپایی 204 کارگاه آموزشی مقابله با اعتیاد برای دانشجویان در استان مازندران خبر داد.

204 کارگاه آموزشی مقابله با اعتیاد در مازندران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ،  احمد مظفری اظهار داشت : در راستای طرح یاریگران زندگی مهمترین سیاست و برنامه در حوزه اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر موضوع ارتقا دانش و آگاهی اقشار مختلف برای پیشگیری از مواد مخدر است.

وی ادامه داد: مطمئناً آگاهی و دانش لازم و شناخت مضرات و خطرات و آثار زیانبار مواد مخدر موجب مراقبت بهتر و بیشتر از بلایای این ماده افیونی است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به شعر توانا بود هر که دانا بود افزود: دانایی زمینه ساز توانایی است و اگر جامعه و اقشار مختلف آموزش‌های لازم را ببیند و مهارت‌های زندگی را بیاموزند و از این اطلاعات و آگاهی‌ها در مسیر زندگی استفاده کنند کمتر دچار آسیب خواهند شد.

مظفری گفت: در روزشمار هفته مبارزه با مواد مخدر نیز به مقوله ارتقای فرهنگ عمومی، پژوهش محوری و تقویت برنامه‌های کاهش تقاضای مواد مخدر اشاره شده است که تحقق این برنامه‌ها نیز به دانش و آگاهی بیشتر نیازمند است.

وی بیان داشت : ۸۳ هزار و ۳۰۰ نفر ساعت آموزش مهارت‌های زندگی برای خانواده‌ها، ۲۱۶ هزار و ۶۵۳ نفر ساعت آموزش مهارت‌های زندگی و پیشگیری اولیه از اعتیاد برای دانش آموزان، ۲۰۴ کارگاه آموزشی برای شش هزار و ۱۲۰ دانشجو، آموزش ۴۶ هزار نفر ساعت برای زندانیان و خانواده‌های آنان، آموزش ۴۲ هزار نفر در محیط کارگری و آموزش پیشگیری از اعتیاد برای دهیاران و اعضای شوراهای ۱۱ شهرستان  برگزار شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه