English

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران خبر داد:

متلاشی شدن ۲ باند قاچاق مواد مخدر در مازندران

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران از شناسایی دو باند قاچاق و دستگیری بیش از ۳۰۰ نفر طی هفته گذشته در استان مازندران خبر داد.

متلاشی شدن ۲ باند قاچاق مواد مخدر در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، احمد مظفری اظهار داشت: در این مدت  با حضور به موقع نیرو‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر و مشارکت فعال دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی استان ۶۳ کیلوگرم مواد مخدر در مازندران کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: ۶۰ کیلوگرم از مجموع کشفیات مواد مخدر در استان تریاک بوده است و با اجرای ۵۸ طرح و عملیات در این رابطه ۳۰۵ مرد و۹ زن دستگیر و ۲ باند قاچاق مواد مخدر شناسایی و متلاشی شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران همچنین از دستگیری ۱۷۶ خرده فروش مواد مخدر در طی هفته گذشته خبر داد و گفت: عزم جدی پلیس مبارزه با مواد مخدر و دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی برخورد قاطع و فراگیر با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر است و در این زمینه با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها حضوری جهادی خواهند داشت.

مظفری از تلاش شبانه روزی پلیس مبارزه با مواد مخدر و سایر دستگاه‌های کاشف برای مقابله جدی با قاچاقچیان مواد مخدر تقدیر و ابراز امیدواری کرد با حضور سردار میرزایی که جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر کشور بوده‌اند به عنوان فرمانده جدید انتظامی مازندران شاهد گسترش فعالیت‌های مقابله با عرضه مواد مخدر در مازندران خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی