English

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران:

حوزه های علمیه در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی پیشگام باشند

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت: حوزه‌های علمیه در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی پیشگام و پیشتاز باشند زیرا مواد مخدر تهدید کننده سلامت و امنیت جامعه است.

حوزه های علمیه در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی پیشگام باشند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، احمد مظفری در نشست با مدیر حوزه‌های علمیه مازندران گفت: مواد مخدر تهدید کننده سلامت و امنیت جامعه است و از همه ظرفیت‌ها برای مقابله با آن باید استفاده شود و حوزه‌های علمیه در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌توانند پیشگام و پیشتاز باشند.

وی ادامه داد: تقویت باورهای مذهبی و افزایش آگاهی‌ها و مهارت‌های زندگی به کنترل شیوع مواد مخدر وکاهش آسیب کمک بزرگی می‌نماید و نقش حوزه‌های علمیه در این زمینه راهبردی و مهم است.

مظفری اعتیاد را مادر همه جرایم و آسیب‌ها خواند و گفت: همه در مقابل حفظ سلامت جامعه مسئولیت دارند و حوزه‌های علمیه می‌توانند در این زمینه پیشگام و پیشتاز باشند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران با اشاره به امضا تفاهم نامه مشترک بین حوزه‌های علمیه و ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: بر اساس این تفاهم نامه هم مطالعات و تحقیقات مناسب در حوزه آسیب‌های اجتماعی به ویژه اعتیاد انجام خواهد شد و هم آموزش‌های لازم به طلاب و اساتید در زمینه اعتیاد و پیشگیری از آن ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: ظرفیت مبلغین و وعاظ به عنوان یاریگران زندگی می‌تواند کمک بزرگی به آگاهی بخشی جامعه، کاهش آسیب‌ها و ارتقا سلامت جامعه کند.

مظفری تاکید کرد: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در راستای ارتقا نقش آفرینی گروه‌های مرجع و سفیران اجتماعی در زمینه مبارزه با مواد مخدر برنامه‌های مختلفی را طراحی و اجرا می‌کند و امیدواریم همه طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه نیز در این جنگ خاموش یاریگر زندگی بوده و در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی مشارکت فعال داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه