English

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران خبر داد:

فعالیت ۷ مرکز کاهش آسیب اعتیاد در ۶ شهر مازندران

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت: هفت مرکز کاهش آسیب اعتیاد در ۶ شهر مازندران فعالیت می کنند که در آینده این مراکز در دیگر شهرستانهای استان مازندران نیز افزایش می یابد.

فعالیت ۷ مرکز کاهش آسیب اعتیاد در ۶ شهر مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ،  احمد مظفری اظهار داشت: اقدامات این مراکز در روند درمان معتادان و کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار اثربخش است.

 وی ادامه داد: مراکز گذری کاهش آسیب یا DIC با ارائه آموزش‌های لازم تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی، اهداء پوشاک و تحویل غذای گرم، ویزیت رایگان پزشک کمک بزرگی به کاهش آسیب داشته و خطر ابتلا به بیماری‌های ایدز، هپاتیت را کاهش می‌دهند.

مظفری یکی از خدمات مهم این مراکز را اعزام تیم‌های امدادرسان یا سیار و مشاوره به معتادان تزریقی اعلام کرد و گفت: خدمات این مراکز به افراد کارتن خواب و گرفتار بیماری اعتیاد باید توسعه یابد و دانشگاه‌های علوم پزشکی و بهزیستی نظارت بیشتری بر فعالیت این مراکز داشته باشند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران از فعالیت هشت تیم سیار و دو مرکز شلتر و گرم‌خانه در این زمینه خبر داد و تصریح کرد: با اجتماعی شدن مبارزه با موادمخدر شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی