English

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران:

۵۷ باند مواد مخدر در مازندران متلاشی شد

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت: در سال گذشته ۵۷ باند مواد مخدر در استان متلاشی و ۱۴ هزار نفر در زمینه مواد مخدر دستگیر شدند.

۵۷ باند مواد مخدر در مازندران متلاشی شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، احمد مظفری اظهار داشت: انتظار می‌رود در روند شناسایی اموال قاچاقچیان و سوداگران مرگ تسهیل شود و شناسایی و تعقیب سرشاخه‌ها برای رسیدن به عوامل اصلی و برنامه ریز بسیار کارگشاست.

وی ادامه داد: در سال 98 مقدار 950 تن انواع مواد مخدر در کشور کشف شد که این مقدار کشفیات بالاترین میزان کشفیات در جمهوری اسلامی در طی یک سال است.

مظفری در ادامه به کشف مقادیری متادون و داروهای مرتبط با حوزه کاهش آسیب در خارج از شبکه توزیع اشاره کرد و خواستار برخورد جدی با عوامل آن و معرفی به تعزیرات برای برخورد قانونی شد.

وی از اقدامات دستگاه قضائی در برخورد با خرده فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر در استان تقدیر و تصریح کرد: در سال ۹۸ بیش از ۱۴ هزار نفر در زمینه مواد مخدر در استان دستگیر و برای ۱۳ هزار نفر پرونده تشکیل شده که مطمئناً نقش دستگاه قضائی در بررسی پرونده‌ها و صدور حکم حساس و مهم است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران بر اعمال دقیق ماده ۱۷ قانون ممنوع الخروج شدن متهمین مواد مخدر تاکید کرد و گفت: جرم انگاری مصرف مواد مخدر به عنوان یک اصل مهم و سیاست پیشگیری در برنامه‌ها مورد توجه قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه