English

طی ۲۴ ساعت؛

دستگیری ۲۰ قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری 20 قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر و کشف 294 کیلو انواع مواد مخدر در 24 ساعت گذشته در استان خبر داد.

دستگیری 20 قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری 20 قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر و کشف 294 کیلو انواع مواد مخدر در 24 ساعت گذشته در استان خبر داد. 

فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، با اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان در 24 ساعت گذشته موفق شدند، 4 دستگاه خودرو سبک و سنگین و 1 دستگاه موتورسیکلت حامل موادمخدر را شناسایی و 20 سوداگر مرگ را دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت، 294 کیلو و 461 گرم انواع موادمخدر از قاچاقچیان کشف شده است، افزود: این مقدار مواد کشف شده شامل 291 کیلو و 469 گرم تریاک، 24 گرم حشیش، 357 گرم هروئین و 2 کیلو و 547 گرم سایر مواد است که با تلاش شبانه روزی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و همکاری ماموران انتظامی رودان و سیریک کشف و ضبط شده است .

سردار جعفری اظهار داشت: طی این مدت 26 مرحله طرح پاک سازی انجام و ضمن پاکسازی منازل و پاتوق های توزیع و مصرف مواد، 356 نفر معتاد، خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان در پایان هدف پلیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان بر شمرد و تصریح کرد: پلیس با توان عملیاتی بالا اجازه نخواهد داد هنجارشکنان و موادفروشان جوانان این مرز و بوم را آلوده کنند و از مردم درخواست می شود هرگونه موارد هنجارشکنی را به وسیله شماره تلفن 110به پلیس اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه