English

مدیرکل بهزیستی لرستان:

کاهش سن اعتیاد در استان لرستان خطرناک است

مدیرکل بهزیستی لرستان کاهش سن اعتیاد در این استان را زنگ خطری برای جامعه دانست و گفت: نقش خانواده ها در مقابله با این آسیب باید پررنگ‌تر شود.

کاهش سن اعتیاد در استان لرستان خطرناک است

به گزارش خبرگزاری موج لرستان، فاطمه زهرا توکلی با اشاره به فرارسیدن هفته مبارزه با مواد مخدر، گفت: کاهش سن اعتیاد در استان لرستان خطرناک است، لذا لازم است تا خانواده ها در کنترل این آسیب اجتماعی بیش از پیش نقش آفرینی کنند.

مدیرکل بهزیستی لرستان، افزود: فرد معتاد نیاز به مراقبت دارد و خانواده ها می توانند در روند ترک اعتیاد، نقش سازنده ای داشته باشند.

وی، ادامه داد: البته پیشگیری یقینا بهتر از درمان است و ما باید جامعه را به مسیری هدایت کنیم که عنصر اجتماعی به اعتیاد دچار نشود اما، اگر فردی مبتلا شد، باید به مدد او رفت و در این بین، خانواده ها نقشی مهم تر و سازنده تر دارند.

بهزیستی لرستان، پای کار است

توکلی، تصریح کرد: در چرخه بازگشت به زندگی، بهزیستی لرستان در کنار سایر دستگاه های متولی است، اما برای مبارزه با مواد مخدر، اقداماتی همچون فرهنگ سازی و آگاهی بخشی نیز لازم است.

لرستان در موضوع شیوع اعتیاد، در رده متوسط کشوری قرار دارد

مدیرکل بهزیستی لرستان، گفت: لرستان در بحث شیوع اعتیاد در رده متوسط کشوری قرار دارد اما، کاهش سن اعتیاد خطرناک است و باید در این خصوص چاره اندیشی جدی و اساسی صورت گیرد.

بهبود یافتگان به میدان بیایند

وی، تاکید کرد: بهبود یافتگان نیز، عناصری هستند که می توانند در بحث روشنگری و کاهش آسیب های اجتماعی اعتیاد ورود کنند، لذا باید از همه ظرفیت ها برای مقابله با این پدیده شوم بهره برد تا جامعه لرستانی را از آسیب در امان بداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه